9 Mar 2014

the rum diary ve bir takım yozlaşmalar..

dün gecenin bir vakti uykum kaçınca "off bari bir coni filmi açayım da az gözüm gönlüm şenlensin cumartesi cumartesi" dedim ve her seferinde olduğu gibi yine güzel bir film izledim. yani insanın bir tane mi izlenemez, sıkıcı vs filmi olmaz! canımsın coni! hayır zaten 90 dakika falan öyle boş beleş dursan ben yine izler "ne süper filmdi" derim o yüzden benden objektif film değerlendirmesi beklemeyin piliiiz.



ofişıl tıreylır

düşün ki coni'nin o saçları alnına alnına döküldükçe ben içinden zılgıtlar atan "zülüf dökülmüş yüze aaaman.. aheyyyee aheyye" diye çığıran bi insanım sonuçta.


bu arada anladığım kadarıyla Johhny bu filmde birlikte oynadığı sarı gacı Amber Heard için bebelerinin anası Vanessa Paradis'i terketmiş. sonra bir iki fik fik sonrası Amber de Maria DeVillepin isimli abla için Coni'yi şutlamış. olaylar olaylar.. 

ama yani etme bulma dünyası kardeş napcan. 





1 yorum:

Ponti dedi ki...

hahah coniye can kurban fekat çokça şaşırarak kötü bir filmini keşfettim ben geçenlerde. Başıma bir iş gelmeyecekse sevmedim yani. Adı Transcendence. Coninin yüzü suyu hürmetine bile katlanamadım yarısına kadar.
Sırada what's eating gilbert grape var, ondan umutluyum herkes güzel film diyor.

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...