27 Ara 2013

noel yortusu

bugün işe gitmedim. hastayım. evde kalmazsa ölecek hastası. 
bir sürü şey yazasım var ama yazamam çünkü hepsi kafamın içinde düğüm düğüm. bazıları komikli, bazıları elem keder, bir kısmı bireysel geri kalan herkes-sel.. almanca şiir gibi oldu ama şiir sevmem ama şairleri severim. ahmet arif'le oturup iki tek atmayı çok isterdim mesela. ya da neşet ertaş'ın amcam falan olmasını. akraba olmadan yan yana gelmiş olsaydık saygıdan ağzımı açamazdım çünkü. amca daha samimi.

akşamları eve bi eve geliyorum dünya kadar olay olmuş, oturup onu izliyorum biraz. yemek yaparken bi yandan ayrıntıları dinliyorum tvden. bir gün bi haber geçecek "ülke yıkıldı, adını da değiştirdik" diye. şaşırmam. zaten bence artık ülkenin başbakanı, cumhurbaşkanı falan olmamalı. atasınlar bi müdür başımıza olsun bitsin. abartmaya hiç gerek yok.

kahrol kafir
her gün duyduğum haberler ayrı zaytung zaten. dün mesela bi grup vizyonu geniş genç arkadaş beyazıt'ta yanlarında getirdikleri noel babayı önce sünnet etmiş sonra da pıçaklamış. vallahi zaytung değil. haber de burada.
bunu mesela canlı canlı orada izleyemedim diye epey canım gitti. okumak ayrı da noel babanın sünnet edildiği kafalarla aynı havayı solumak falan. işte noel ruhu budur.. neyse uzatmayayım.

ya dışarıdayken zamanın geçmek bilmemesi ve evdeyken hemen gece olması ve  tatilin hop diye bitmesine ne diyeyim. fakşitbok diyeyim.

2013 de bitiyor a dostlar.. yine çok çalıştım, çok koştum çok yoruldum.. saçmalama tabi ki koşmadım, fıtratımda yok o benim.

bi de -de/ -da ayırmayı bilmeyen sevgili insanlar. bilmiyorsunuz diye tedbir olsun diyerekten bütün de/da'ları ayırmayın lan. o ayırmamaktan da beter. dönüp 3 kere okuyorum, bu ne anlatmak istedi şimdi diye. ya da sorun anlatayım bi ara. ayıp değil. bunu da aklıma gelmişken söyleyeyim. 

ayrıca şu an yazmaktan çok sıkıldım bir anda. sadece gitmeden bi şarkı bırakayım da dinleyin. 


ceylan ertem'in katletmemeyi başarabildiği nadir coverlardan. 
ki çok severim bu şarkıyı.

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...