8 Ara 2013

kahrolsun bağzı hastalıklar.

günlerdir hastayım. artık silmekten mi, içeride başka bir şeyler olduğundan mı bilmem ağzım burnum acıyor. perşembe günü yataktan "bitsin artık bu hafta" diyerek kalktım. sonunda bitti. ben de bittim ama. 

cuma akşamı acayip bir titreme geldi bana, sanki kova kova soğuk sular döktüler üstüme bir anda. öyle bir üşüme anlatamam. oturduğum yerden nasıl fırladım, yazdan beri kayıp olan klima kumandasını bir anda nasıl buluverdim ve bütün düğmelerine nasıl bastım bilmiyorum.. soğuktan bayılacak gibi oldum bir an. kucağında koca bir yorganla arnin beyim koştu geldi bir anda sardı sarmaladı beni. sonra kafayı yedirdiğim klima kumandasını kapıp ısıttı evi. sonra da mutfaktan elinde iki ayrı fincanla çıkageldi. birinde ıhlamur, diğerinde taylolhat.. dibini görmeyen benimkini görsün diye diye yuvarladım ikisini de hemen.. yaklaşık 10 dakika sonra ısınıp, yorganın altında çaktırmadan çoraplarımı bile çıkarabildim.. biraz internet gezintisi, bir kaç da kitap indirip uyuklamaya başladım ama bir anda kendime gelip kanepede uyuyakalmamayı başardım. gittim serin ama tertemiz yatağıma uyudum. uyumadan önce de bir şeyler okudum. siz de okuyun. 
sonra bütün hafta sonu öylece geçiverdi. sadece kanepede ve sadece net başında. sonra depresyonda olduğumu farkettim. bir süredir hiç bir şey yapmak istemeyişim, canımın bazen hiç bir şey hemen arkasından  da ballar börekler çekmesi, her sabah uyanırken sanki ağlayacakmışım hissi meğer bundanmış.. 

depresyonu sevmiyorum.. kışın gelmesini, beni bu kadar yormasını, tatile daha aylar olmasını da sevmiyorum.

tatil istiyorum, aylaklık hakkı istiyorum, çiko ve arnin beeyime sarılıp ile günlerce uyumak istiyorum, uzaktaki arkadaşlarım, bonbonum, abicanım yanımda olsun istiyorum.. umarım kısa sürer üzerimdeki bu ağırlık.. 

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...