13 Ara 2013

bir gün olur mu bilmem ama..


..çok uzun zamandır bana ait bir kitapçı dükkanım olsun istiyorum. istediğim saatte gideyim mesela. öyle diyorum ama soğuk bir showroom dükkan istemiyorum zaten. ev gibi olsun, içinde kahvemi de yapayım, arkadaşlarım gelsin sohbet edeyim onlarla bir yandan. kanepeden bir anda yatağa dönüşebilen bir ortamı olsun. sıkıldığımda kapısına "uyuyorum" yazan tabelayı asıp kitabıma gömülüp uyuyayım, çiko da etrafımda olsun, kanepede bir yerlerde.. uyanınca kapıyı açıp kedileri içeri alayım sonra.. boş vakitlerimde açıp kendi kitabımı yazayım.. bu soğuk, bol yağışlı, fırtınalı günlerde bile gidip açardım o dükkanı zevkle biliyorum. ama tabi bunun için altıda kalkmayayım. insan gibi bir saatte uyanıp hastayken işe gitmek, çiko'yu evde tek başına bırakmak zorunda olmayayım.. 

işte bu günlerde aklımdan en çok bu geçiyor..


Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...