14 Ara 2013

cumartesisesi

bilmem burada çok bahsettim mi ama marina abramovic ile büyük bir aşk nefret ilişkisi içindeyim son yıllarda. daha doğrusu öncesinde büyük hayranlık beslediğim bu kadın bir ara şu yazıya denk gelmemle birlikte gözümde "ruhunu şeytana satanlar" listesine, ha girdi ha girecek durumdaydı. ama iş başka aşk başka içimdeki marina sevgisi bambaşka deyip onu (tuhaf bir suçlulukla da olsa) izlemeye hep devam ettim.

ulay ile yaptıkları o çok acayip performansları kaç kere izledim bilemiyorum. ve fekat artık nasıl bir gerzeksem şunu görmeden yaşayıp gidiyormuşum ben baya.. 


bir kadın olarak bazı günler daha hassas olduğum doğrudur
ama bu şimdi çekilmiş en iyi aşk filmi değildir de nedir!

3 yorum:

süveyda dedi ki...

Merhaba
Bu yazımı okudun mu bilmiyorum
http://evanasi.blogspot.com/2013/11/bir-garip-delisim-hikayesi-marina.html

Sanırım bu kadına ne hissedeceğimiz konusunda hepimizin kafası çok karışık! :)

SonikPanik dedi ki...

yok görmemiştim. ilk olarak çok güldüm evet haklısın hepimiz birer performans / beden santaçısı sayılırız. ben mesela bugün reglimin ilk günü. ölüyorum sandım bi ara kasıklarım gur gur yedi beni ama kalktım 1 saat ev süpürdüm. çok haklısın :))

onun dışında aslında izlediğimiz bu ulay&marina buluşması kurgu olabilir. ki bence öyledir. zaten bu ihtimalin aklıma daha çok yatmasından dolayı "en iyi aşk filmi gibi geldi" diyorum. ama o fikir etkiledi beni. hem marina hem de ulay 20 seneden sonra gelen bir buluşma anının duygusunu çok iyi yakalamış ve aktarmış.(ulay bi tık önde hatta)eğer bu kurgusal bir işse abartıdan uzak olabildiğince minimal o haller buradan bakınca yeterince büyük ve şeytan marina bunu bize hisettimeyi çok iyi biliyor. kadın body art'ın ceosu. link verdiğim bağlantıda zaten ayrıntısıyla yazmışlar bunu da..

neyse ama çok sevindim seni bulduğuma. bunu da arada söyleyeyim.

süveyda dedi ki...

bana gerçekmiş gibi geldi. En azından Ulay'ın bakışları mimikleri öyle içtendi ki üstünü başını saçlarını düzeltmesi heyecanlı değilmiş gibi görünmeye çalışması naifti. Belki de o yüzden etkileyiciydi. Bilemiyorum :)
Ben de çok sevindim sayende blogunu keşfetmiş oldum. Hep yaz!

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...