29 Haz 2013

"tatilin ilk günü" isimli şiirim

tatilin ilk gününe 
erken uyanamaz insan
yatağa bile gitmez 
kanepede uyur kanepede uyanır.

aklımda akşamdan kalan 
redhack belgeseli ile
kahverengi fonlu rüyalar gördüm
ama o kanepenin rengiymiş

sonra evet uyandım
biraz bön bön baktım etrafa
evet gerçekten tatildi
bi kahve yaptım, az şekerli

facebook, twiter olmasa 
nereden alırdım haberleri
orada olmak isterken
#direnlice diye tvit attım

aslında orada değil
istanbul'da olmak isterdim
ama o da olmazdı
sahile atım kendimi ben de

söz verdim kendime
makine yok internet yok
aramızda kalsın
kitap bile olmasın

ama olmadı yine
instagramla oynaştık
denizda yüz kumsalda terle
o anı dondurmalı yine de

evet dondurma da yedim
su içtim, çok su içtim
güneşte yandım
suda ıslandım

gidelim artık dedik
artık güneş bitti
çiko bizi bekler dedik
fonda imagine çalarken

eve dönmek en güzeli
duşta balık olmak
çiko'yla kudurmak
bunlar hep evcillikten



"you may say i'm a dreamer but i'm not the only one"

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...