26 Haz 2013

süpermen olmak lazım bazen..

arnin beyimle neredeyse bir aydır kendimizi adadığımız devrim yolu bizi yordu yoldaşlar. en sonunda çiko bile televizyona dönüp havlayınca içine düştüğümüz bu gaflet ve dalaletten sıyrılıp bir şeyler yapmaya karar verdik ve soluğu en yakın sinema salonunda aldık. her ne kadar, ev aktivisti kimliğimizden sıyrılmak istesek de film seçimimizde tek yumruğu hep havada olan süpermeni zamanın ruhuna uygun bulduğumuzdan seçimimizi man of steel'den yana kullanmaya karar verdik. 

burdan sonrası spoiler içerir söyleyeyim. sonra bana "bu ne lan!" demeyin.


+ film sektörü ben görmeyeli çok ilerlemiş, kendilerini kutlarım. hayvan gibi efektler vardı. 

+ yine de 3d gözlükle film izlemek her zaman yorucu.


+ sesleri de resmen beynimizin içinde dolbidicıtılsörraund hissettik.


+ bi gün sırf meraktan, böyle cidden "çotankktokk" diye ses çıkıyo mu diye birine yumruk atcam.


+ tanrıdan, en kısa zamanda (dizi kadrosuyla çekilmiş) 3d bir battlestar galactica filmi diledim film boyunca.


+ kripton'un yandığı sahneler çok acayipti. ama bence teenage clark'ın o yaşta platon okuması daha acayipti.


+ sevgili amerkalılar anladık çok yüksek gökdelenleriniz var. vallahi anladık yeminlen anladık.


+ "vücudu diğerine vurmak suretiyle, önüne direnişçi almış toma gibi bodoslama sürüklemek" ismini verdiğim dövüş şekli ile ilk defa bu filmde karşılaştım. adamlar resmen edirnekapı-cevizlibağ güzergahı kadar ittiriyolar falan böyle bu şekilde çok acayip. yok görmeniz lazım anlatamıyorum. bak denedim olmadı. 


+ kötü adamın film boyunca süpermen'den yemediği zopa kalmadı ama kaşı bile çizilmedi. tam ben "işte öldürmeyen allah öldürmüyor kardeş" diye düşünürken, bi boyun kırma olayıyla tık dedi hık dedi gitti adam. neyse allah sıralı ölüm versin. 


+ baş manita, şimdiye kadarki en taşaklı lois lane olmuş. 

+ kevin kostner hala yaşıyomuş. russell crowe hep itici hep itici..


+ bir hollywod klişesi olarak kriptonluların ingilizce konuşması.


+ süpriiz: lex luthor diye biri yok. 


+ ayrıca sinema tarihinin en daş süpermeni henry cavill'dir o net. aksini söyleyen çarpılır, ağzı gözü döner.


+ yalnız kızlar benim falım fallanmış fallanmasına da holivut'a  falan yolunuz düşerse, yerime bi makas alırsınız o bal yanaklarından. netekim tudors zamanlarından epey bi hallenmişliğim vardır kendisine.. 


+ film güzel bence gidin.

+ yine de esas süpermen bu abimizdir. ellerinden hürmetle öperim. 

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...