15 Haz 2013

sıkma demiyorum hobi olarak yine sık

sonunda hepimizi delirtmeyi başardın! bunu söylüyorum çünkü birbiriyle bi mahallenin içinde geçinemeyen halk bile saçma da olsa kollektif bir tepki geliştirmeyi başardı.. 

lakin aynı şeyi kafamın içinden geçen cümleler için söyleyemeyeceğim. zaten birazdan göreceksin..

bi kere canım benim, sen olayı epey yanlış anlamışsın. tamam anladık sör olmak, padişah olmak, dünyanın hakimi falan olmak gibi büyük arzuların var ve bu ülküye bizim üstümüzden yürümeye karar vermişsin.. ayrıca 'yürüme' de demiyorum sana, sen olmasan bizim üstümüzde illa ki birileri olacak. çünkü neden? ya amerika ya masonlar, meydanı onlar boş bıraksa bi ortadoğu şeyhi falan illa ki yönetecek bizi. zaten biz kendi kendimizi yönetebilecek olsaydık bu hale düşer miydik? düşmezdik. 

ne demiş şimdi ismini hatırlamadığım birisi? "oy vermek bir şeyleri değiştirecek olsaydı yasaklanırdı!" bu benim siyasetle ilgili duyduğum en bilgece söz. bu arada siyasetle ilgili çok söz bilirim. ama feyspukta paylaşmam, çünkü o epey saçma..

neyse gözüm, yani ya sen ya başkası bizi eğerek bükerek, üstümüzden ego ve cüzdanını şişirerek, bizim olan hakları allahsız pezevenklere peşkeş çekerek yiyecek bizi. orası net!

ve fekat sen abarttın! vallahi abarttın! 

bi kere şanlı türk tarihi en başından sonuna; kendinden olmayana türlü eziyetler, soykırımlar, aşağılamalar ve daha bir sürü iğrençliklerle dolu. bunu nereden biliyorsun dersen sana öss sonuç belgemi gönderebilirim hemen. tarih netlerim çok iyiydi. bu arada farkındaysan sana örnek olarak bize okulda öğretilen resmi tarihten bahsediyorum. resmi olmayan diyemeyeceğim ama ezber dışı bilgilere ulaşmakta da bizim evin çerçisi eskiden babamdı. sonra o kavuğunu abime devredince sosyal demokrat gömleğimizden sıyrılıp daha bir anarko-gazi kanalından yürüdük. sonra zaten internet falan çıktı, gerisi toz duman..

düşün misal bundan 30 sene önce babamlar vardiya arasında birbirlerine gizlice bildiri falan dağıtıyorlarmış, şimdi biz de feyspuktan anonymous, redhack linki falan yolluyoruz, aynı işte. bok yemeye devam.

yani diyeceğim o ki, zaman değişir insanlar yaşlanır, emekliliğe ayrılıp ayvalık'a falan yerleşir, sahayı gençlere devrederler ama nizam aynı nizam.. hem ne demiş dünyanın en büyük cehepelisi sayın KK? 
"nice şahlar, ne sultanlar, tiranlar. yıkıyoruz, yıkılacak bu saltanat" 
(bu tiradı ezberlememiz de senin sayende oldu yine, bir bu, bir de hortum reklamı rüyamıza giriyo geceleri, tarih seni affetmeyecek bilesin.) neyse ne diyodum. bak adam açık açık söylüyo işte yıkacak yerine kendininkini koyacak. he bence canı sağolsun ne yıkmaya gücü yeter ne yenisinin tahtına oturmayı lütfederler ona o ayrı. biliyosun çünkü çok büyük işler dönüyo garavelciğim, böyle masonlar falan. bunlar hep illuminati.. 

bu arada benim başıma illuminati geçse ne olur geçmese ne olur sen söyle? bi kere ben sokakta kocamı öpemeyeceksem illuminati olsa ne olmasa ne? işte bu kısım senin tam olarak abarttığın kısım.. 

lan geldin geleli bi huzur vermedin! yok içkime karışırsın, yok taksim'e sıçarsın, yok benim yerime hak etmeyeni kadrolarsın, e kusura bakma da yok deve artık recom! biz sana padişah olamazsın demiyoruz ki, sen yine ol, biz senin emrine çalışacak saray eşrafını yine besleyelim vergimizle. ama bi dur allaşkına! vallahi yetti canımıza!

lan, illa yapcaksan şu topçu kışlası'nı git başka yere yapsana. zaten bütün istanbul senin! hayır ağaçlardan ne istiyorsun anlamıyorum ki! ayrıca madem o kadar düşkünsün sanata falan, akm'yi yıkıp yenisini dikmeye harcayacağın parayla istanbul'un her semtine sanat evleri falan açsana. böyle nohut oda bakla sofa bi dairede döndür sanatı beleşe, o mahallelerden ne leonardolar ne pavarottiler çıkar! ama yooo illa ki sinir bozacan, illa ki çomak sokcan kurulu düzene. seninki daha güzel çünkü. hay sıfatına sıçtğım.

ayrıca senin derdin din falan da değil biliyoruz, yani en bilmeyeni bile biliyor artık. madem öyle on senedir aklın neredeydi? halledeydin şu başörtüsü işini? ama yoo nerde.. çözme ki hala senden medet uman milyonlar beklesin öyle iş becercen diye.. vallahi yatcak yerin yok!

bir de bak en çok canımı sıktığın zamanlar hani maykrofon başına geçip anlatıyosun ya yok şu hizmeti yaptık, yok şunu düzelttik, yok bunu becerdik falan.. olm o kadar para veriyoruz sana tabi yapcan! sen niye oradasın? ayrıca bi zahmet onları da yap yani yoksa kim seçer seni? kimin parasıyla kime hava atıyosun anlamıyorum ki?. ayrıca bunları söylerken yaptığın  çirkefi, mızığı da hacı hüsrev'de çift kale maç yapan bebeler yapmaz. 'top benim oynatmam' lavukluğunda bile haklı bi taraf var, sende yok! zaten o burnun niye uzadı sanıyorsun? hani 'at yalan sikeyim inananı' diye bi laf var. ama ben demem, çünkü başta feministler ve bilinçli lgbtler olmak üzere çok büyük kesimin tepkisini almaktan korkarım! bak da biraz insanlık gör şu duruşumdan ayrıca, cancanlarla birlikte okuyanı 100 kişiyi aşmayan şu blogda bile tepki çekmekten korkuyorum. lan senin üzerine milyonlar yürüdü, zerre yüzün kızarmadı. ne biçim bi adamsın anlamadım ki.. 

ayrıca hadi diyelim ki gözünü hırs bürüdü, iyice 'inadım inat götüm iki kanat'a bağladın! lan ne olursa olsun değer miydi köpek çektiğin milyonlara bu kadar madara olmaya! bilmem farkettin mi ama geçenlerde çarşı, kepçe çalıp senin tomayı kovaladı dolmabahçe'de? 90lı bebelerin elinde oyuncak oldun resmen. gerçi tifıtır, feyspuk falan kullanmayı bildiğinden emin değilim ama illa ki gördün biliyorum yalan söyleme. 

vallahi seni anlamak çok zor bebişim, sabahın bu kör vaktinde bana bunları yazdırmış olman dışında bence senin bi kazanımın olmadı. ha dersen ki "istanbul benim, parkı da yıkarım, topçu'yu da dikerim, köprüyü de koyarım" valla bu saatten sonra istersen kendi heykelini dik taksim'e yine kaybettin yine kaybettin. çünkü biz mesela sussaydık sen yine yapcaktın bunları, ama ne oldu? senin gaz bizde kafa yaptı hacım. bak rezil olduğunla kaldın.. 
bi de rezil olmak demişken o nasıl et yiyiştir lan! bence bir milleti uyandıran o fotoğraftır. park mark vallahi hikaye, o tipinle midemizi kaldırdın da gaz yedik ayağına kendimizi acillere zor attık. öyle yeme bebeğimsu, çok çirkinsin..



4 yorum:

Doğan Kaytan dedi ki...

Sen ne güzel bi blog'sun böyle! Yazına (+yazılarına) bayıldım!

SonikPanik dedi ki...

hoşgeldin, çok sevindirdin beni sağol :)

Adsız dedi ki...

Harikasın siyahlı :*

SonikPanik dedi ki...

yerim seni beyazlı :)))

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...