5 May 2013

çarşambaları da tatil olsun!

evimdeyim ve tadını çıkaramayacağım kadar çok çalışıyorum.

internetin bu yeni semtte kağnı hızında olması beni kahretti resmen. her gün arayıp kavga ediyorum adamlarla ama ne mümkün.

bugün "yeter artık iş bitsin, tatil olsun" diye hayallenirken, yaz tatilinin ne kadar kısa süreceğini ve yeniden işe döneceğimi farkederek depresyona girdim.

yaz geliyor ve benim canım hala çikolatalar, pastalar istiyor.. 

beni bu havalar mahfetti.

bu yaz "ütopya" yazmaya başlamaya  karar verdim.. aklımdan geçen satırlar gündelik mevzularla bölünmese daha iyi olurdu ama ne bileyim işte çıkacak umarım bir şeyler.

ilaç kullanmaktan ne kadar nefret etsem de iki güne bir majeziklerle kafa oluyorum mecbur.

yine de işten dönerken kafamın balon gibi olmasına bir çare bulabilmiş değilim. 

çarşamba günleri resmi tatil ilan edilmeli.

arnin&sonik corp. iftiharla sunar: ellerimizi öyle çarpıştırmayı nasıl başardık bilmiyorum ama telefonumun üzerine su döktük.

aldığımız eşyalar eskiyecek nerdeyse ve biz eve hala yerleşemedik. çalışmak sucks.

depresyona girmek değil de depresyona girmiş gibi yaşamak istiyorum bi süre. ama ne mümkün. 

en iyisi spor yapmaya başlamak.

sevgili bloggerlar lütfen az komik şeyler yazın. bu sıralar buna ihtiyacım var.

çiko'yla bütün gün evde oyun oynayıp pineklediğimiz  günleri özledim.

en güzel iş: en az saat alan, en çok para veren ve mesain bittiğinde yapacak işinin de bittiği iş. sevgili ergenler öss tercihlerinizde bunu kulağınıza küpe yapın, pişman olmazsınız.

sanırım orta yaş kafası bana da girdi sonunda. dün, sadece canım sıkılıyo diye alışveriş yapmak istedim.

bi de nette tesadüfen alttakini gördüm dün.. en aylak zamanlarımın dizisi. içlendim çok fena sonra.. 

üzerine tık'ınca büyüyo



Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...