16 Mar 2013

uykudan önce son çıkanlar..

bunu kaç kere söyledim ve kaç kere daha söylerim bilmiyorum ama erken kalkmak çok bok!

peki tam da mesaim bitmiş işten çıkarken, ama cidden çıkarken (böyle kapının önünde, elimde çantam var yahu) "sonik hanım gitmeyin, toplantı var" diye bir laf duyunca sinirlerim bozulmasın da ne olsun!

dexter ve himym bu sezon iyice piç oldu. neyse en azından yaz ekmekli geçecek.. geçecek diğ mi!

biraz daha düzenli yemem, biraz daha düzgün şeyler yemem lazım!

o kadar sene bağrıma bastığım marina abramovich de sahtekar pezevenk  çıktı ya şaşkınım.

duvar boyası, fayans kaplaması, mobilyası, parkesi, cilası vs çok sevdiğim işler bunlar ama akşam işten çıkınca kafam öyle balon olmuş oluyor ki, iki üç güne bir sadece gidip fotoğraf falan çekebiliyorum..

abimi çok özledim.

ot dergi çok iyi dergi, alın okuyun.

dün anladım ki yaz geliyor. botlarım ve hırkamın içinde acı çektim resmen..

sandalyelerin kumaşını fazla janjanlı seçmişim sanırım. kendisini değil de fotosunu gördüm, korktum. umarım flaş falan patladı diye öyle parıltılı gözükmüşlerdir.. kumaş seçerken aklımdaki renk o fotolarda gördüğüm değildi.. aklımdaki de bunun gibi bi renkti, neyse bunu buraya koyuyorum, evren hadi iş başına göriim seni.

şu an bunları neden yazdığımı bilmiyorum..

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...