18 Mar 2013

hep şikayet hep şikayet..

bütün hafta sonum eşya toplamakla geçti. kitaplar, dergiler, giysiler, plastikler vs derken kolilerin arasında kendimi kaybettim. ki yani ömrüm taşınmakla geçti bu konuda hem elim hızlıdır hem de düzenli giderim falan ama yohh yaa yorgunluktan ölüyorum yahu. arnin beyim de kendini yeni evde yapılması gereken tamirat  ıvır zıvır  işlerine verdiğinden tek başıma ebemin şeyini gördüm iki gündür. hadi yorulmak falan o da koymuyo da yarın işe gitmek zorunda olmasam verinays olacağıdı.

bi de anlamadığım şekilde çok eşyamız var! hayır, hepi topu yeni evli iki insan+bir köpeğiz ve çiko'nun tasmaları, giysileri, kozmetikleri derken tüm gardrobu sadece büyük bir çekmeceden ibaret. peki bu 20 koli eşyayı biz neremizde biriktirdik şimdiye kadar. ki bu 20 koliye bir çorap olsun dahil değil, kıyafetleri saymıyorum bile! ayakkabılarla birleşince bir odayı nasıl kapladılar, biz bunu nasıl başardık bilmiyorum. çıkan eşyaya inanamadım. bi de şu var ki büyük eşya olarak burdan gidecekler sadece bir çift kişilik karyola, bir buzdolabı ve oturma grubu. çünkü şimdi oturduğumuz eve taşınmamız beklenemedik bir şekilde gerçekleştiğinden ve geldiğimiz günden, burada kalıcı olmadığımızı bildiğimizden elimizden geldiğince bişi almamaya çalıştık. zaten evi eşyalı kiraladığımızdan, saydıklarm dışında bişi almaya gerek kalmamıştı. diğer her şey, işte bütün beyaz eşya, masa sandalye vs. her şey yeni alındı, onlar yeni gelecek.. allamuahafaza öyle olmayaymış nası bi tırla çıkacakmışız bu sokaktan çok merak ediyorum.

yeni evde işler yolunda gidiyor gibi, büyük hicretimiz hedeflediğim tarihten 1 hafta sonraya kaldı büyük ihtimalle ama olsun, nisan'da kesin oradayız. bu arada aklıma geldi bak, neti de aktarmak lazım o tarafa. ooof off çok iş var yahuu, ama güzel olan, uzun süre, belki de çok çok çoook uzun süre bir yere göçmek zorunda kalmayacak olmamız. tabi arnin'e göre  hava gayet hoş, bu tüm ömrünün ikinci taşınma ekşını olacak. peki ya ben ya bennn. özellikle son 5 yıldır çat ordayım çat burda derken cidden süpürgeye döndüm ama ohh bitiyo bu son :))

he bi de geçen gün arnin'le karar verdik, yaşlanmaya doğru istanbul'a ama istanbul'sa mutlaka adalar'a yerleşiyoruz. tabe bilemem şimdi 10-15 sene sonra hangi kafalarda oluruz ama yazdık bunu bi yere biz. 

1 yorum:

memento mori dedi ki...

adalara yerleşmek süper fikir.
yaşanır lan orda çok da güzel iyi yaşanır ama

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...