18 Oca 2013

s.keyim siye

bugün cuma ve yarın cumartesi ve yarın işe gideceğimi daha dün öğrendim! işçi problemi işte budur!

iki büyük dilim ekmek alıp bir dilimin içine fıstık diğerinin içine de fındık ezmesi sürdüm onu yiyorum diye panik yapmama gerek yok bence çünkü ekmek çavdar ekmeği.

buraya elimden geldiğince her cuma yazmaya karar verdim çünkü yazmak güzel bişi.

bütün gün daralıp kendimizi attığımız ilk mekanda aralıksız  üç kahve içmem hayvanlık değil de nedir? 

bir yerde kahve diyorsam o türk kahvesidir ki olduğum memleketin en sevdiğim tarafı hiç bir yerde türk kahvesi diye bir sipariş vermene gerek olmaması, kahve dediğinde gelenin o olmasıdır!

insanları tanıdıkça yastığımı daha çok seviyorum.

çoktandır şiir yazmadığım için bence bu yakınlarda en saçmasından bi şaheser yaratmalıyım.

"imgelenme süreci" sözünü nerde düşünsem/ duysam gülerim.

2 aydır bi kitabı bitirmedim ki o bir hakan günday kitabı! taam la taam vurmayın.

çok eski bi arkadaşım vardı, dünyanın en komik kızıydı bence o. (devamı + 18) hayali para biriktirip vibratör almak ve adını Fahri koymaktı, hani kendi değil fahri anlamında.. ayh yine güldüm bönürerek.. ha kıza noldu dersen onun hikayesi buraya sığmaz bak aklıma gelmişken onu da yaziim bi ara.. 

istanbul'a uçak bileti aldım. 

az önce yediğim şey yüzünden sanırım midem bulanmaya başlamış olabilir.

öptüm.


Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...