5 Oca 2013

bunca zaman sonra yazma isteği gelmişken ve

sonunda kıçımı kırıp, kahvemi içip yazacak fırsatı da bulmuşken aynı blog sayfasını on defa falan açıp, yazıp yazıp beğenmeyip tekrar kapadığımı söylesem inanır mısınız bilmem.. ama bu bi gerçek.. nasıl yazılır unutmuşum yahu.. ya da bilmiyorum aklım artık çok kurumsal! oo shit!

2012 çok fena duygusal dalgalanmalarla dolu bir yıldı ve ben hepsini bir yazıda vallai yazamam, çok zor lan harbi çok zor.. bu son bir seneden kitap olur mu onu bilmem de en azından şimdi bana zor geldi ve onunçün alttaki şeyi yapmayı buldum! ben buldum! evet işte 2012 böyle bişidi..


okulun son dönemini yaşamak ---> (๏)

çikonun gelişi ---> 웃유 ♥ 웃 ♥ 

alınan bir diploma --->  (>‿◠)✌

giden arkadaşlar --->  ͼ(ݓ_ݓ)ͽ

kazanılan bir meslek --> ≧✯◡✯≦✌

yeni bir iş ---> ($$)

annemin ameliyatı ile korkmak ---> ()

ama sonunda sevinmek ----> (◑◑)

çalışmak ve çok yorulmak,bol bol küfretmek --->(►.◄) + ┌∩┐

ama bana dünyanın en güzel şeyiymişim gibi bakan 20 cüceye sahip olmak ✿(◕ ‿ ◕)



evet işte böle böle duygusal değişimlerin olduğu bir sene idi benim için 2012.. bence bu özet şimdilik yeter.. bu yazı da böle bitsin, öperim.. 

önemli not: tüm bunlar olurken yanımda olanlar listesi: annecan, abican, cero, pele, mervemu nils, betunoir, arnin, dopaç, 
gerel, beyefndi adam + tabe çikocuk.. ve koskoca 2012 boyunca bir kez olsun yüzlerini göremesem de böyle uzaktan uzaktan bana hep kıymetli olduğumu hissettiren canlarım gugu + serkan, zamane kadını, yerim lan sizi, böle ağzınızı yüzünüzü yerim.. iyi ki de siz vardınız, bilsem ki en baştan başlayacak her şey yanımda yine siz olun isterim.. neyse ağlamadan gider.. mooahh (❤) 

edit: aha bu da 2012'nin şarkısı olsun.. resme tık tık.. ha bi de diyorum ki:


"tonight we are young so let's set the world on fire 
we can burn brighter than the sun now I know that I'm not all that you got"

çünkü çok zamanımız kalmadı böyle hissetmeye devam edebilmek için.. 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de seni sevyom.. Seni goremeden donsem de hep aklimdasin. Iyiki de hic sevmedigim o sehirde ve zamanlarda sen de vardin. Bana sevecek biseyler verdin. Hicbirseyin imkansiz olmadiginin kanitlayan yegane hatunlatdan birisin sen :-) hemi de herkese bir kalbin var dimi istediklerinde cikarip da verecegin..

SonikPanik dedi ki...

gugummm

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...