12 Oca 2013

benim bi kuzenim var..

ama çok değişik bi kız o.. hayvan gibi zor bi bölüm okudu sonra bi süre beyaz yakalı olarak çalıştı ve en sonunda  "s*kerim lan bu işin ızdırabını" deyip kolayına kimselerin cesaret edemeyeceği bir hamleyle soluğu dünyanın bir ucunda,  avustralya'da aldı kocacanıyla birlikte ki kendisinin kocacanı da benim ayrıca canımdır..  kuzenim yani Gugu şimdi oralarda hayvanlar için bi yardım derneği mi barınak mı ne işte öyle bi işte çalışıyo ve  " lan ne iş yapıyon sen orda? " dediğimde de "bok temizliyom çok mutluyum" diyo.. sen yıllarca oku, uğraş, para da kazan ama sadece insanların içindeki karanlığı görmeye daha fazla  tahammül edemediğin için her şeyi bırak git! işte buna içilir!

bundan yaklaşık beş sene kadar önce, onlar daha gitmemişlerdi, daha pilan piroce aşamasındaydılar ve istanbul'a gelmişlerdi.. çok soğuk bi gündü, gizli bahçe'de oturmuş soppet ediyorduk, neden gidiyorsunuz dedim, Gugu ve kocacan Serkan en aşmış ve bilge halleri ile ( ki sebep gayet açık, belli ki bu soruyu bininci cevaplayışlarıydı) gülümseyip " biz birbirimizi günde 3 saat görmek için evlenmedik, yorulup yorulup birbirimize çatmak için evlenmedik"   dediler bana. sonra onlar öyle deyince ben de onlarla evlenmek istedim ama sonra Arnin şahaneleri ortaya çıkınca onlarla evlenmekten vazgeçtim. neyse..

sonra onlar gittiler, o gün onları gördüm sonra bi daha göremedim, işte tüm hikayede tek üzüldüğün şey o, ama onlar için çok mutluyum, çünkü onlar mutlu, çünkü ne zaman konuşsam, yazışsam sesleri hisleri hep iyi, hep huzurlu.. serkan elin memleketinde koskoca marangoz oldu ve bi gün bana güzel bişi yapsın diye ta burdan oraya ve tabiki evrene mesajlar yolluyorum sayesinde, gugum da bütün gün hayvancıklarla birlikte ki bence bu bi insanın yapabileceği en tatlı şey + bu kadar mutlu olduğunu söylerken kıskandırıcı :))

peki ben bu kadar yazıyı nüçün yazdım? çünkü ilk olarak onları çok özledim + yılbaşı zamanında törkiyeye gittiler ama ben gidemedim ve görüşemedik ve bu görüşememek çok pis içime oturdu + bugün feyspukumu açınca bu fotoyu gördüm.. 


altında yazan açıklamaya göre bu iki deli çok yemiş ve üzerine türk kahvesi ile geçmek farz olmuş :) off sizin  tarzınızı yiring, ömrümde ilk kez gördüğüm şu sahnenin yaratıcısı oluşunuzu yiring.. 

önemli not: sevgili gugu & serkan, lütfen artık içinde çok çok foto ve yazı olan bi blog açınız, lütfen törkiye'ye yine geliniz ve daha sık geliniz, lütfen artık sizi çok özlememe bir çare bulunuz, ışınlanmayı falan icat ediniz böhühühüüh :((( end ay miss yu

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...