5 Oca 2013

amanın da amanınn...

büyüdün mü sen, kocaman mı oldun.. çok mu canın yandı..  ama hiç bozmadan o şahane gülmeni hiç kaybetmedin mi.. ay benim güzelciğim bebeciğim, hayatıma kardeş kontenjanından girip arkadaşım olanımm.. canımın içi.. daha bir kaç ay önce bana hiç beklemediğim anda son zamanların en güzel akşamını, o masada sabaha kadar oturma isteğini yaşatanım.. elimi tutup gülümseyince kendimi hem iyi hem değerli hissetirenim, canım nils'im..

doomgünün kutlu olsun canumun içü.. sen hep gül benim de sana baktıkça içim açılsın.. bir yerlere de kaybolma sakın, lazımsın sen bana... 
al bu da şarkın. 

"underneath the moon 
underneath the star
here’s a little heart for you" 
aha o benim ➳ ♥


Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...