2 Ağu 2012

komik diyalog anılarım vol:1

Yer: Okulun orlar
Kişiler: Sonik, Pele 
Zaman: 4 years ago:

Pele ile okulun orda bi işimiz var, yürümekten imanmız gevremiş, sıcaktan beynimizin pekmezi pişmiş.

P- Aslında var ya birlikte girip, alsak ya bi araba, 4 sene kullanır, giderken satarız, temiz iş!
S- Oha !Araba alcak para nerde lan, çok pahalı değil mi arabalar?
P- Yok lan, yeni mi alıyoz dedik! Şöyle ayağımızı yerden kescek, ucuz yollu bişi, ufak tefekler yok mu hani?
S- Hee anladım, olabilir aslında ne biliym.

aradan zaman geçer, dönüş yolundayız..

S- Aha lan şu, bak bak güzelmiş, şunu alsak ya!
P- Hangisi ?
S- Lan şu işte , lacivert ya olm görmüyon mu çizgili!
P- Yuh amna koyim Sonik yuöööuh! 
S- Ne var lan küçük işte, ucuzdur !
P- ahahha mini cooper olm o, nereye alıyon!
S- ( bu isim hiçbir şey ifade etmemektedir, mal mal bakmaktadır)
P- Lan Bihter sürüyo olm onu, çöşş orda da mı  görmedin amna koyim! Küçük dedi yaa, karpuz seçiyo sanki ahahaha!

bunu böyle anlattım ya, gülesiniz diye değil, ben aklıma geldikçe gülüyorum diye yazdım buraya.. sonrasını anlatsam bile benim her aklıma geldiğinde ve tabisi şu an güldüğüm gibi hiçbir zaman gülemeyeceksiniz biliyorum.. ama olsun, ben bi gün hafızamı kaybetsem bile bunu okuduğumda gülcem, kesin eminim.. salağım çünkü.. 
neyse özetle 1) arabalardan anlamıyorum!. 2) Pele de benden iyi olmasın çok güzel küfür eder! 3) Bazı anlar bazı insanlar sayesinde birer anı haline gelir! 4) O an'ı anı yapan insanlar aslandır kaplandır!

not: evet canım okur, farkettiğin gibi eski tema ve header'ıma döndüm, o yeşilli çok eğreti gelmeye başlamıştı çok sıkılmıştım ne zamandır.. bilmiyorum, eserse yarın da bundan sıkılırım.. öff neyse öyle, öptm kib by

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...