5 Ağu 2012

gördüm seni..

feyspuk mesajları birikmiş dağ olmuş, dört yıl öncesinin mesajları bile duruyormuş hala.. farketmeden birikmiş.. dur dedim şunları bi güzel sileyim, tertermiz olsun.. sonra bi baktım senin mesajların.. 
hepsini unutmuşum, o gün bugün profiline girip bakmadım desem yalan,.. ama görmüşken bir daha bakayım dedim.. uzaktayız ve ayrıyız ve konuşmuyoruz ve kapak fotoğraflarını inceliyorum.. ve birisi sana bebeğinin cinsiyetini soruyor! bebeğinin cinsiyeti! hamilesin sen! hamile! ne!
hani az büyüyünce bakkala sigara almaya yollayacağmız kızan! ona hamilesin! 
...
öyle bir kaos oluyor ki bazen insanın ömründe, en güzel ve yeni başlangıcın, çok bi sevdiğinin gitme günü olabiliyor!
eğer o gün gelseydin, öncesindeki yokluğun telafi olur muydu bilmiyorum ama en azından bir umut olurdu ondan eminim.. 
ama gelmedin! aslında ben bilmiyor muyum mu sanıyorsun? gelmedin çünkü senin de yeni bir başlangıca ihtiyacın vardı! 'yok öyle değil, yok ondan değil' desen de emin ol ben biliyorum! 
eskiye dair ne varsa, öyle bir gün gelir ki ondan bile sıyırmak lazımdır! o anıdır, o kötü mazidir, o eski seni bilmiş onunla yaşamıştır.. o eskidir..
biliyorum bunları..
ama eğer uğraşsaydık düzelir miydik ve çabalasak bile yine de biz o biz olur muyduk işte onu da bi o kadar bilmiyorum..
ve her şeyin bitip başladığı yerden bu güne dönünce.. sen hamilesin..
sen artık annesin.. 
bunun bir gün olacağını, hatta senin benden önce olacağını ve bunun sana çok yakışacağından emindim de böylesi aklıma gelmemişti..
adı ne? cinsiyeti ne hakkaten? h. teyze ağladı mı duyunca? y. amcanın gözleri doldu mu?
acaba onlar da beni anıyor mu? bi de bu kısmı var, bazen bi kişi tek başına gider hayatından, bazen yanında götürdükleriyle..
onlarsız da olur ama di mi, sensiz de olur, sen de bensiz olursun.. her şey olur, hayat bu.. olamaz mı, olabilir..
...
eskiler dermiş ki: "bir avazda inşallah!"
ondan diliyorum işte sana bugün.. sağlıklı olsun, ağzı burnu mutlaka sana benzesin, bir kaç huyu da bana.. kimseye demesen de aklına beni getirsin bazen.. zaten benzerse de allah kolaylık versin, arkadaşlığım iyidir de kızanı olarak benden neler çektiğini sen bir de anneme sor.. ama benzesin yine de bana bi yerleri..  
ama hep mutlu olsun, bizim gibi salak mal olmasın, aklını kullansın, kimse canını acıtamasın, kimseler için zamanını, emeğini, gülümsemesini boşa harcamasın.. 
öyle bi konuştum ki, sanki kız olcakmış gibi.. hissettiğim çıkar da eğer kız olursa benim önsezilerimi alsın, erkek olup da benim önsezilerime kaldıysa allah kurtarsın.. 
ama hep mutlu olsun... sen de mutlu ol.. 

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...