31 Tem 2012

♪ Sonik Records ♪ ihtiharla sunar! summer mix 2012

evet leydız en centılmınz! yine yazmak için geldim ve yine dıhhandım.  çünkü ilk olarak hava çok güzel, güneşlü , sarı ve iç açıcı.. insan gerçekten her şey yolundayken  yazma konusunda üretken olamıyor malesef.. ama yazamıyorum diye de  dinlemiyorum değil şimdi.. ondan life is sharing beauty diyor ve de size sıcak yaz günlerinde içinizi serinletecek, kendini dinletecek güzel bir liste veriyorum.. dene bak %100 çalışıyor ve hem de inanabiliyor musun meb onaylı.. 
neyse off işte, this is it canlarım..

play'e basınca '' ebenin yutubuna kadar yolun var teknolojisi '' de hediye 

1.  Nouvelle Vague - in a manner of speaking 

Princess Chelsea - the cigarette duet 

Angus & Julia Stone - i'm not yours 

Nelly Furtado - i'm like a bird (stripped vers.) 

Björk - joga 

Imany - you will never know (reservoir bleu) 

Pink - family portrait (live) 

Yael Naim - new soul 

The Piercess - three wishes  

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...