19 Tem 2012

internetsiz 7 gün!


evet  7 gündür kablo krizi yüzünden netimiz yoğudu ve bugün dünyanın en süper bilgisayar adamı gelip bizi yeniden dünyaya bağladı.. ha o arada arnin'le çoh güzel gezmeler yaptık, çiko bey'in mutlaka olması gereken aşıları da bu dönemde bittiğinden kendimizi rahat rahat sokaklara vurabildik,çok yürüdük az konuştuk, hep su içtik, hep ama..
özetle yaz olunca dışarılar çoh eğlenceli, hayat çoh güzel ama gündüzleri hariç, çünkü gündüzün denklem şu.  ERS > EDS = ölüm tehlikesi cızzt vızzt
yanü Esen Rüzgar Sıcaklığı büyüktür Egzoz Dumanı Sıcaklığı..
o derece sıcak yahu, biri tanrıyı uyarsın  çünkü bu sıcak böyle giderse ortamda yönetcek adam kalmicak! bi de ramazan gelmiş, god forevır!
yalnız goygoy kısmı iyi güzel de internetsiz uzak bi memlekette yaşamak gerçekten çok zor! annem bile arayıp " annecim feyspuka da girmemişsin hiç, n'oldu iyi misiniz, kötü bişi yok ya.. " cümlesini kurdu ya daha da bişiye şaşırmam, bu arada şükür allaama ki annem o feyspuk hesabı olup da 7/24 darlayangillerden değil, ki bu "değil" hali, bi de olsa oowwoow töbe!
neyse; netin olmayışı bana uzun süredir yapmam gereken işleri hatırlattı, mesela adeta bir gayya kuyusu, bir şeytan üçgeni, bir adam yutan haline gelen sevgili lebtobum artık sağlam bir dezenfekteyşını çoktan haketmişti ve her seferinde of pof deyip silmediğim, ellemediğim dosyalar, resimler, ödevler bin tane ıvır zıvır her şey silindi kalanlar yerli yerine gayet güzel kitlendi. uzatmaya gerek yok, yaklaşık 4 gb kardayım ve sildiğim en büyük şey 5-10 mb falandır. anla işte ne haldeydi yafrucak, sesi bile azaldı sanki..
tabe o arada burası için ayırdığım yaklaşık 15 milyon şeye de bakma fırsatı buldum, yani çok pardon ama benim onlardan yavaştan kurtulmam lazım o yüzden hazırsanız başlıyoruz.. 

varan van: tayland'da sel baskını olmuş da ne zaman ben de bunu saklamışım.. dicek bişi bulamıyorum bu fotoya, bi gün rol icabı falan ağlamam gerekirse bunu açıp sadece 3 sn. bakmam yeterli ben onu bilirim onu söylerim.. 
ama çohacıklı diğ mü nan..

varan tüuv: gençliğimin baharı "k.cobain niye öldü ki lan!" diye üzülmekle geçti, taam şimdi düşünüce çok saçma biliyorum ama yine de allah sıralı ölüm versin kardeş.. und kurt mein bruder forever.. bu resmini hiç hiç hiç görmediğimden çok bi şaşırdım, çok güselmiş.. bak misal yazdıklarıma bakıyo şu an..


varan tırii: bulursam dünyanın en ikoncan iki insanı olan the r.merve ve betunoir kişileri için bu telefondan ziparij etcem, çünkü onlar gönlümün ivana'ları, ve böyle bişiden eksik kalırlarsa ailece çok üzülürüz biz. (sonik+2) 

varan foo: evet sayın çiçeeemler, farkındaysanız paraya kıyıp size hayvan gibi konsept mobayl alıyorum, bana şu oje görünümlü şaheserden bulun da aşkımız bir ömür sürsün. yeah givmifayfmeen!


varan fayf: fayf sensin varan da götüne girsin! (şair burada kafakarışıklığı temelli agresyon içinde çünkü kahvesi bitti!) neyse bu da simsten bir kare.. selam çakmak için bu bloga özel foturaf çekindim yani bi takdir bi teşekkür falan.. bu gece blog açısından uzun olabilir çünkü rabbim kimseyi netsizlikle sınamasın, görmemişin kablosu olmuş falan amin orrayt..

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...