11 Tem 2012

hayat sen bize adil davranmadın!

+ yakın bi zamanda "" kendi adımla yazasım var, belki yapabilirim öyle bi çılgınlık "" demiştim ya.. bırak yao, yalan o iş.. bu hayat formatında mümkün değil, en başta my müstakbel job gereği.. çünkü ışık saçmak bizim işimiz.. since 1923.. 

+ şu an ntv açık evde, tayyipus konuşuyor..  götünde roket var misali, ha babam sallıyor dağa taşa..  bi gün böyle o gazla giderken, ayakları yükselecek, tepeden tepeden aşağılara baka baka konuşmaya devam edecek gibi geliyoğğ.. 

+ dün işim vardı okulda, dönerken okulun otobüsüne bindim gayet relax relax.. anam o da ne? başka yere saptı bus, ama dedim öğrenciler gitti ya tek otobüsle ring yapcak bu, neyse git babam git, şehrin sonuna kadar gitti bildiğin, yani harbi sonu, limanın yanındayız nan, daha nolsun.. sonra gittim sordum; numerolar değişmişmiş, owwmaygad! indim tabi ama ne taxi var ne bişe, hayır yürünmeyecek mesafe değil kasınca ama o sıcakta, o nemde! eve ulaşana kadar 2 butik 1 markete uğradım, bişi alcaamdan değil tabisi maksat güneşten yanmış kafamı klimalı ortamlarla serinletmek.. ama acıdım kendime cidden ba.. yüzümde 50 faktörlü krem vardı ama yürürken oramın buramın yandığını hissettim resmen..  omuzlarda karamız omuz uçlarında acımız büyük.. 

+ isviçreli bilim adamları, hafızamızdan ezel'i sildirip baştan izlemenin mümkün olmadığını açıkladı, yıkıldım!

+ sanırm çiko da blog yazmak istiyor, kucağıma zıplayıp patilerini klavyeye, götünü de ağzıma dayamasının başka bir anlamı olabilemez.

+ feyspukta her bir hareketim zukerberg'e bilmem kaç dolar kazandırıyomuş.. bunu da "hani bak bilesin şunu, ayık olasın"  falan gibi söylemiyolar mı.. te allam, adam mucit macitlik yapmış işte, benden yana olan karı anasının ak sütü gibi helal olsun, o olmasaydı ben ve benim gibi sevdiklerinden uzakta olanlar kafayı yerdi bak o ücra memleketlerde kadar da eminim.. teknolojinin gözünü seveyim, geçen kış abimle annem bi yerlere geziler yapmışlar, abim de fotosunu çekip koymuş feyspuka, görünce ne kadar mutlu olduydum anlatamam, çünkü çok mutlu gözüküyolardı.. denizler ötesinden bi sevinç dolduydu içime.. 

+  tanrı klimayı icat edeni kutsasın! amen!

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...