21 Tem 2012

evet bir cumartesi darlanması ile karşınızdayız sayın seyirciler

evet aslında Arnin beyim ile böğün kendimizi sahile, plaja, şezlonglara verecektik ama o oldu bu şu oldu derken vazgeçtik.. vazgeçtik de bok yedik afedersin, tüm günümüz evde anaokulu konseptli ye yat yuvarlan formatında geçti, en son isyan eden çift olarak o kendini en yakındaki pastaneye atmaya gitti ben de çareyi lebtobun başına çöreklenmekte buldum.. evet internet gerçekten benim bebeğim.. 

bu arada geçen günlerde gutuvonka diye bi blog bulup, çok eğlenip, baya bi eski sayfalarına kadar okumuştum, bugün fespuku bi açtım da ne göreyim eklemiş beni, artık biz arkadaşız, ordan da eğlencez..  ama siz de komik insana can veriyorsanız şu blogu okuyun, ay annecim cidden ama çok komik gadınsın gutucum.. ✖‿✖

oooff bi de ya Arnin pastaneye gitti dedim ya döndü şimdi, hem de şunlarla.. en acılı emrah bakışımla "ama, ama ağabey ben onları yiyemem ki, benim götüm bir leğen, göbeğim bir asya kıtası olmuş "dedim "göbek sana yakışıyo" dedi, belki yalan değildir di mi, gerçektir di mi, şimdi böyle beni besleyip sonra kurbanda zararına satma planları yapmaz di mi.. ama nasıl yenmez ki şunlar be yaaa... yeahh!

bu arada tam şimdi trt3'de 2008 pekin olimpiyatlarının tekrarı var, usain (hüseyin) bolt abimizin rekor kırdığı an ve sonra doğum günü olduğu için stadyumda çaldıkları hepipörtey şarkısı, adamın o sevinç halleri, ağlicam yemin ederim çok içlendim.. bu arada adamın, koşarken iki ayağı arasındaki mesafe iki metre falanmış.. 'falan' dedim bak ben hala iki metredeyim. hö! ◉.◉ naptın be hüssük!

adam iki metreyi koymuş ben ne zamandır iki paragraf aynı şeyden bahsedebilen bi yazı bile yazamadım, bunun da farkındayım ama çok sıcak nan idare edin.. 

bi de çok alakasız biliyorum da hazır aklıma gelmişken şu blogları tek elden, düzgün şekilde okuyabileceğim bi reader bişi yok mu acaba ya, çünkü google reader'dan bildiğin nefret ettim.. bilen varsa pilis kam bek! haaa 'yorum kapalı, nerden yazcam' dersen de feyspuktan yaz çiçeem, bozmaz.. öptm kib by

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...