4 Tem 2012

ben!

☥ yüzme bilmiyorum!
☥ hiç yaprak sarmadım! 
☥ ama süper sigara sarabiliyorum!
☥ bildiğim ve bilmediğim bazı şeylere alerjim var!
☥ üstteki maddeye bağlı olarak hapşurma rekorum aralıksız 26!(yazıyla yirmi altı) 
☥ kitap okumadan uyuyamam!
☥ zippo çakmakla yakılmış sigarayı içmem içemem!
☥ sabahları kahvaltı yapmayı sevmem!
☥ su içmeden sigaraya dokunmam!
☥ ehliyetim yok!
☥ uykusuz kalma rekorum 3 gün 2 gece!
☥ bu rekorun sonlarına doğru hayal kahvesi'nde bi kıza çakmışlığım var! (ama haketti kaltak)
☥ çok ağır laf sokabilme kapasitem var! (ama artık senede bir, o da kime dek geldiyse sorry vallahi)
☥ kaç tane mail adresim olduğunu bilmiyorum!
☥ hayatımda bir kere nikah şahidi oldum onlar da senesine ayrıldı! (bi daha töbe)
☥ ağzına terlikle vurulacak derecede yemek seçen bi insanım!
☥ yoğurdu light yerim ki mayoneze yer kalsın!
☥ tipim öyle göstermese de içimde insan sevgisi var! ( vallah-i)


neyse şimdi aklıma geldi bunları yazdım, bi de yazarken ne dinlesem dedim, tesadüfen şu çıktı karşıma. bu kız epey küçümendi, ben hala içki içip barlarda fink atıyodum düşün, ta o zaman mojo'da çıkıyolardı yanlış hatırlamıyosam.. neyse, kendi büyümüş sesi daha güzel büyümüş, şarkıyı da gayet güzel eylemiş... dinleyin bakam.. 

bi de alttaki var üsttekini sevenin bunu da sevme ihtimali mümkün-lü. 
aklma gelmişken bulunsun

etenşın piliz! deneysel peyote müziği içerir. 
sonra bana "bu ne nan!" diye caz yapmayın

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...