20 Tem 2012

bazı şeyleri netleyelim!

 acıtasyon değil o ajitasyon!

 "direk geldim" yok, direkttir o emin ol!
  
  allah özene bözene yaratmamış! özene bezene yaratmış!

  hani o herkez var ya, işte o aslında herkes !

evet romalılar! bunlardan bin tane örnek daha verebilirim ama allah da bin türlü belanızı vermesin lan! hiç mi kitap okumazsınız!

şimdi de olası karşı ataklara cevap kısmına geçebiliriz!

1. BÜYÜK harf kullanmıyorum çünkü sevmiyorum, belki bazen özel isimleri o şekilde yazabilirim, ama orada bi anlam vardır, şimdi bilmek zorunda değilsin, anlatmak zorunda değilim! ama latife hanım kemal atatürk'ün  "k"sine hitaben ömrünün sonuna dek bütün "k"leri büyük yazmış..  evet canım, sözcük ortasındakileri bile! hemen örnek verelim: hamaK, hariKulade gibi..

2. kelimeleri istediğim gbi değiştirebilirim, iş başvuruna özgeçmiş yazmıyorum burda, eleştirel de düşünmüyoz, amaç just beyin mıncıklaması, hem blog benim sanane be sanane.. 
"bir" demem "bi" derim, çok demem "çoh" derim, derim oğlu derim.. orası seni ilgilendirmez + dünyada kendime güvenimin en tavan yaptığı şeylerden biri budur, her türlü noktalama, imla vs işinde benim diyen editörün hatasını bulur çıkarırım.. olmaz cümlelerin öğesini bebek okşar gibi acıtmadan ayırırım.. o yüzden burdan eppek çıkmaz sööliyim ( bkz:söyleyeyim)

3. küfür etmek çok güzel bişi! ordan bakınca cinsiyetçi bir eylem gibi görünebilir ama banane lan, çelişki seviyorum ben!

4. çohsıkıldım bu kadar yeter şimdilik! 
  esen kalınız 

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...