1 Tem 2012

son günlerde olan biten..

+ maymadır end dı bıradır geldi denizler ötesinden, ilk on dakikadan sonra yine kavgalarımız başladı.. eşşek kadar ve hatta evli barklı insan  oldum hala ergen gibi isyan edip "annee yeaa" diyebiliyorum, sanırım bu durum hiç bitmicek..

+ temiz deniz gören masum istanbullu misali 7/24 denize verdiler kendilerini, ama yok töbe yukarda alla babam var, abicik paso kpss sorusu çözüyo, işalla olcak bu sefer, dinimiz amin..

+ mezuniyet töreni var dediler, atılacak kep var dediler.. gittik attık.. al bu da cabası seni şeref belgelerine boğuyoruz dediler, öptüm başıma kodum..

+ yalnız bu tören şeysi yüzünden hayatım boyunca bu kadar foto çektirmemiş olabilirim, çift destineyşınlı düğün yapmış insanım, o zaman bile bu kadar foto çekinmedim yeminlen.. 

+  arkadaşlarım memleketlerine döndüler ve dönmeye devam ediyolar.. her gidenin bıraktığı mesaj içime oturup yerini buluyo.. bunu yazsam bitmez şimdi, üzerine yazması çok zor ve acıtan bi madde oldu bu.. dıııııtt pas..

+ abicik gelince farkettim çiko yavvrım  ilk defa ben ve arnin'den başka biriyle doyasıya oyun oynayabildi.. malum bizim kızlar çiko'ya bakınca  5 kiloluk  bi terriercik değil  45e 45 bi pitbull görüyolar-idi.. ühhühühü neyse oralara girmicem evet.. dııııııııtt... :(


+ annem ve çiko ilişkisi düşündüğümden daha kolay oldu.. annem hala çiko'nun ona 30 cm'den fazla yaklaşmasına razı değil ama yemek vakti azcık geçse "hadi kızım kalk bak acıktı yazık" dediğinde gözlerim yaşarmadı değil..

+ gözümün olduğu bi yer var, müstakbel iş başvurularım içinde henüz tek cv bıraktığım ve en çok istediğim.. bıraktığımın ertesi günü arayıp görüşmeye çağırdılar.. mevzu bahis görüşme şeysi 2 gün sonra.. tam burada evli kartımı kullanıyorum ve "hayırlısı bakalım  inşallah" deyip bunu düşünme stresinden kendimi azad ediyorum.. 

+ geçen günlerde uzun zamandır yapmadığım bir şey yaptım ve sabahladım.. pinterest'e sarmaydı o blog bu blogdu derken birinde bi liste gördüm çoğhojuma gitti.. 1001 gün içinde yapılacak 101 şey başlığında.. çoğ özendim, açtım wordü başladım kendi listemi yapmaya ama list 60 küsüre geldi tıkandı.. hani 101 olacaktı, pek de şık duracaktı falan dedim ama yok, çıkmadı 101 şey, ha şimdi o hayınlar zalımlar gitmeyeydi o liste 200'e bile çıkardı ama olmadı böhühüh dıııııııııııııııttt..

+  an itibariyle tv'de izlediğim son şey disco kralı'ndaki şebnem ferah konseri oldu.. cicicuvv.. bişi söylememe gerek var mı.. 

+ annem sağolsun adını bile duymadğım dizilerin sezon finalini el mecbur izledim e tabi merak o biçim, bakalım eylül nası gelcek, bi de 'muazzez' hangi dizideyse o dizi kaldırılsın lütfen, öğğk böğkk

+ az önce yazdığım şebo konseri yüzünden uyuma vaktini geçirmiş bulunmaktayım, şimdi uyusam katiyen erken kalkamam ve  deniz delisi annem çok üzülür sabah ezanıyla birlikte suya dalamadı diye, ondan sebep az sonra gidip kahve yapıyorum.. 

yani bu gece bebegim-blogum  açısndan çok verimli geçebilir, daha ne di mi..
^_^



Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...