9 May 2012

yapmıyorsam sebebi var!

araba kullanmıyorum çünkü 100 metre ötede uçuşan poşedi kedi sanıp panikleyip, poşedi ezmeyeyim diye direksiyonu yanımdan geçen koca tırın altına kırabilirim! "abartma" deme çünkü her yolculukta Arnin'e dünyayı dar ediyorum bu salak paniğim yüzünden!

aslında vespa da süresim var ama süremem çünkü o hızda giderken ağzıma burnuma girme ihtimali olan sineği böceğiydi derken off düşünmesi bile iğğrenç!

her yerde topuklu ayakkabılarla fink atasım var ama yapamam çünkü yıllarca uğraşıp bu konuda hatırı sayılır bir başarı elde etmiş olsam da hala götüme güvenmiyorum, ya düşersem pat diye lan! ay annecim noo! ha bi de yürümesine yürünür de çok yoruyo bi zaman sonra.. 

blogumu gayet kendi adımla yazasım var bazen ama yazamam çünkü şu an hayatımın etrafında çok fazla insan var ve çoğunu kendim seçmedim.. okuldu, akrabaydı, ıvırdı zıvırdı derken, gereksiz saydığm bu insanların blogumu patlatmalarına hiç gerek yok..
Çiko'ya bazen bir sürü şey öğretesim var ama şu an en çok kullanmak istediğim hak olan tembellik hakkını kimse bana vermiyor; bari o, bu haktan faydalansın garibim.. barınakta zor günler yaşadığını düşünüyorum ve bu sıralar tek istediğim kendini güvende hissetmesi.. yani "o benim oldu" diye benim istediklerimi yapmak zorunda hissetmesini istemiyorum şu an.. daha zamanı var yani..

gece gündüz su içmek, suyun tüm nimetlerinden faydalanmak istiyorum ama günümün çoğu okulda geçerken su içemiyorum çünkü evim dışında bir yerde tuvalet mevzusu beni çok bozuyo.. her yer pis yahu!

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...