6 Şub 2012

şahane hatalar dedikleri neymiş?

evet genssler, okudum ve hatta hala okuyorum ama o arada serenad' a başladığımdan senaryolara ara verdim az.. o da pek güsel, bitince yazarım hakkında.. neyse ilk senaryoma geçelim..

okulu bırakıp ingiltere'ye gittim, orda hintli bi travestiyle tanıştım. evine gittik sonra karısı geldi, dedesi ölmüş dedi. hindistan'a cenazeye gitmesi gerektiğinden, bana "yalnız gidemem, destek ol sen de gel" dedi. kalktık gittik, orda nümayişten boğuldum, yoruldum, baba evinde  bi kenara kaçıp uyumuşken kızkardeşi beni okşamaya başladı.. durduk yere lezbiyen oldum, sonra babasıgil bizi bastı, canımı kurtarcam derken kaçıp sokağa fırladım, araba geçiyomuş, ezdi beni öldüm.. 

tüm bunlar kitaba başlamamın 6. dakikasında falan oldu hem de.. elimde kitap kaldım öyle gerizekalı gibi.. ay bi de sölemesi ayıp bi üzüldüm öldüm diye.. pek bi zoruma gitti yao..

neyse tabi diğer maceralar da var ama bilmiyorum artık yazar mıyım.. bağaarız..

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...