12 Şub 2012

müstehcen içerik ???

geçtiğimiz aylarda bu resmi feykfuka yükleyip dünyanın dört bi yanına dağılmış sevdiceklerimi etiketlediydim falan, hani komiklik şaka olsun vs.. neyse ben yüklediğimi bile unutmuşken geçen gün bana uyarı mesajı geldi, neymiş efenim resim müstehcen içerikmiş de kaldırılmış! yuh! bi de durduk yere hesabımı doğrulama zıkkımı çıkardı başıma, yok tel no girecekmişim vız vız.. hayır bi de olduğum memleket, soktumunun feykfukunun ülkeler listesinde olmadığından hesabı ele geçirebilmek için 3 gün uğraştım da sonunda türkiye'den bi arkadaşımın tel nosunu verdik, kod girdik falan kavuştum hesaba.. yine de harbi çok saçma! ne müstehceni yahu ne müstehceni! bildiğin insan götü bu! evet hala şaşkınım!


Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...