19 Şub 2012

insan evladı dünyaya paylaşmaya gelmiş..

öyle ki bazen canının içinde birikenle bilgisayarında biriken senin için aynı şiddette dürtüklüyor.. "hadi göster beni, hadi anlat beni, ben de varım" falan diye diye rahatsız ediyor.. ama sadece o rahatlama kafasını yaşamak için paylaştığın bir şeyin bir başkası tarafından değer gördüğünü bilmek sanırım bu saçma ve anlandırılamaz güdünün en büyük motivasyon kaynağı.. şimdi böyle bilmiş bilmiş konuşuyorum ama sebebi var..
çünkü bana bir şekilde ulaşan uzaylı takipçim "Arribaa" kişisi ile bir takım tapsikrıt soppetlerimiz neticesinde ona, bulmaya çalıştığı ilham perisi için bir formül düşündük ve belki buradan bir şeyleri paylaşmanın karın değilse de göz doyurucu olabileceğine kanaat getirdik.. işin özü, az aşağıda okuyacağınız yazı bana değil Arribaa'ya aittir efenim.. çünkü o bir uzaylı ve uzaydan dünyaya iletmek istediği gizli meşazları var..o sebeple bu kızın söylediklerine kulak kabartın, yarın bi gün dünyayı ele geçirmeye karar verirlerse ismini verir paçayı yırtarsınız belki.. neyse görüldüğü gibi ben de ne diyeceğimi şaşırmış durumdayım yani susuyorum ve sizi Arribaa'ya bağlıyorum efem, hatta kalın..


    • Klişe girişler yapalım hepimiz insanız bi çoğumuz acayip ekşınlı hayatı var bi çoğumuzun basit. Aslında kimse yaşamak istediğini yaşamaz. Biz insanlar mükemmel yaratıklarız ya. Aç gözlüyüz gözümüz doymaz bizim. Herşeyden bi parça istersin ama hayat şartları dersin insanın başını ütülersin. Sevgili istersin sen hangisi olsa diye karar verirken onlar çocuk yapar. Hadi onu bırak yıl oldu 2012 hani uzay yolu hani ışınlanma hani uzaylılar hepsimi yalandı ? Hele bazılarımız var Hayrettin pıtırcıktan ( Harry Potter ) fırlamış gibi davranıyor yavrum sen oz büyücüsü müsün. Deli göz falan. Hadii mazlum kalk yerine yat yavruuum. 

      imza:  Arribaa 

      ve bu da Arribaa'nın kendisi için seçtiği o şarkı :) 

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...