6 Şub 2012

allaşkına bi ben miyim..

şu biskolata erkeklerini beğenmeyen bir ben miyim şu memlekette yahu..  ay bildiğin kaba saba adamlar.. hayır bişe değil bizim bey de orda burda artık ne duyduysa adamlar hakkında, reklam çıkınca gizli gizli beni süzüyo acaba dibim düşüyo mu falan diye.. 
ne zamandır farkındayım bu sinsi hareketlerinin ama ses çıkarmıyorum.. geçen gün farkında bile değilim, reklam çıkmış da ben kanalı değiştirmişim,  gıcık gıcık bakıp "hadi hadi seyret bişi demiyorum" dedi.. ahhahaha çok saçma nan! beğenmediğim adamlar için bi de aba altı sopa sıtayla laf geçirdi bana akşam akşam.. buradan tüm yetkililere bir kez daha belirtmek istiyorum ki, biscolata erkekleri götümü yesin afedersin.. ve hatta işi bir adım ileri götürüp, bir kuzu, bir cillop insan evladının o sktiminin biscolata reklamında oynadığını görene kadar da biscolata yemeyeceğimi ilan etmekte beis görmüyorum.. abicim ne enricosu ne moroccosu, hiç adam bulamadınsa ver bana ezberden coni'yi, tvyi bırak açar açar yutuptan izlerim ben o reklamı.. 
gerçi onun da, götünün kılları az ağardı eyvallah da her türlü gideri var onun.. 

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...