4 Oca 2012

sonik nerde?

yeni yıla hasta girmek kadar kötüsü var mı acep! yılın son 5 günü kah salondaki kanepede kah yatakta baygın baygın yatmak, yetmez gibi bi de pms diye iyice delirmek, evin beyi Arnin'e mütemadiyen çemkirmek.. onun hiç bişicikler demeden kuzu kuzu iyileşmemi bekleyen halleri karşısında vicdan azabı çekip kötü hissetmek, haa bi de bu arada ilaçların verdiği tüm uykuya rağmen, aynı hasta bünye ve kafayla yılın son cumasına 2 baba ödev yetiştirmeye çalışmak, aynı cuma sabahın köründe kalkıp okula gitmek, quize girmek, gelmişken derse de gireyim deyip buz gibi okulda kalmak falan.. of yani çok zor bir haftaydı gerçekten ama bitti mi! yok yahu bitmedi.. tam bitti, ohh biraz da iyileştim falan derken şimdi de vizeler başladı öfff...neyse bi süre yok olursam yine sebebi budur lan üzerime gelmeyin, tam 5 vize 1 de zıtajj dosyası hazırlamam lazım.. bu arada kimliklerim kayıp, onları da bulaydım iyiydi.. korkudan bi önceki sınava pasaportumla gittim, gerçekten çok saçma! neyse gittim ben gittim, çok işim var koçlar.. ha bi de iyi seneler..

not: sevgili evren, bu sene bi değişiklik yapıp senden yeni bişi istemiyorum, tek istediğim şu anda hayatımda sahip olduğum şeyler ve insanlar.. bana bişi kazandırmasan da olur ama mevcut hal gayet şahane, bişi kaybettirme yeter! yani dostum, diyeceğim o dur ki, gölge etme başka ihsan istemem senden mayk! gözlerinden öperim mucuk falan..

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...