8 Oca 2012

bitmeyen çile: staj raporu

evet evet an itibariyle bitti! ve hattta buraya son yazmamdan bu yana vize sayım da 4'e düşmüş durumda, hastalık dersen sanırım daha bi iyiyim ama hala gerizekalı gibi burnum akıyor. bizim bey ben burnumu silmek için tuvalet kağıdına saldırınca kahkaha atmaya başlıyo, çok rakçı sümkürüyormuşum üzerinize afiyet.. de galiba bana kibarca "hayvansın hayvan" demek istiyo, daha çözemedim..
bu arada tifıtır hesabını açtım yine, ece temelkuran işten kovuldu ya, esas sebebi o, yazsın da okuyayım falan ama yani bence yine de çok saçma bu adamları, kadınları falan takip etmemiz bi açıdan bakınca.. ay ama tabi bilmiyorum hangi taraftan bakınca öyle, galiba rakçı tarafım o taraf.. hani böyle; skerim ulan dünyayı! onlar beni takip etsin röğğğrrr, my name is roniceymz dayo tarafım.. bilmiyorum şimdi.. zaten geçen gün feykfuk bana mazhar alanson'u arkadaş önerdi, ortak arkadaşımız varmış falan, ha bi de kimmiş be o arkadaş diye bakim dedim, yeni feyspuk gerzeği bana göstermedi.. devlet sırrı! ve hatta tersine liseli ergenus. 'senle ilgili bişi biliyorum ama söylemem' kafası. salak feyspuk! adamların canı çok sıkılıyo herhalde, yapacak bir şey bulamayınca onu bunu değiştiriyolar, hayır yani bi de benim gibi mallar da her bokumu deniyo, en son zaman tüneli diye bir şeye bulaştım, kurtulamıyorum şimdi, hiç beğenmedim resmen zıçık bişe olmuş.. neyse ne diyordum, evet işte gittim baktım harbiden m.alanson'un hesabı, arkadaş ekledim kabul etti. oh rahatladım, artık hayatta hiç bi piroblemim falan kalmadı, arkadaşız.. o kadar konuşacağına eklediğin gibi sil di mi! yok silemiyorum niyeyse elim de gitmiyo.. işte bi de bu tarafım var, ezik taraf, demet akalın gibi saçları da bok sarısına boyayıp, kot şort altı topuklu giydiğim gün onu da halkımla paylaşmış olurum diye düşünüyorum..

bu arada yaptığım saçmalıklardan bir diğeri de geçen gün okula gidip, sınav gözetmeni olarak okulun en bi sevdiğim örtmenini görünce ona salak salak
'yeni seneniz iyi olsun hocam' demek oldu. ahahhaha zavallı kadın da anlamadı ilk ne dedim, "hı?" dedi, ben toparlamaya çalışırken kafasında kelimeleri şematize etti ( eğitimci beyinli sonik) galiba sonra da "hee sağol canım senin de " dedi.  ay ama çok saçma, 'yeni seneniz iyi olsun' nedir yahu? 'iyi seneler' de geç di mi! çok gerizekalı bi andı, tam veremedim şimdi duygusunu ama çok salaktım yemin ederim! bişiler daha yazcaktım ama başka bir şeyler okumam lazım şimdi. öptüüm mucuk kalp dinimiz amin..

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...