25 Oca 2012

kışı neden sevmiyorum..


çünkü ben yılın en sıcak ayının en sıcak günlerinden birinde doğduğum için, adımımı atar atmaz bildiğim cehennem sıcağına alışkınım, soğuk bilmem sevmem.. 

çünkü istanbul'da yaşamak kışın gerçekten çok zor, o trafik, o meydanların rüzgarı off.. 

çünkü kışın evde sigara içince evin içi duman dolar, bok kokar, korkudan camı da açaman..

çünkü kapalı alanlarda sigara yasağı var ve gerizekalı gibi bütün kış dışarlarda püf püff.. donuyoruz..

çünkü kışın sabah yüzünü yıkarken musluktan sanki terkosun suyu değil de antartika'nın buzları akar..

çünkü kışın sabahları o sıcak yataktan çıkmak her zamankinden daha zor..



çünkü yazın yürüyerek gideceğin mesafeyi kışın götün yemez, hep taxi hep taxi..


çünkü kış para harcamak demek, ısınmaydı yıkanmaydı onları geçtim, bi de bu yılbaşı - sevgililer günü  vs bizim yarım kürede hep kışa denk gelir.. 

çünkü en güzel kıyafetler hep yazlık ve de kalın giyinmek çok sinir bozucu, züccaciye dükkanındaki fil misali hep bi sakarlık hep bi mallık..

çünkü kış benim gibi bünyelerde hep depresyon demek.. 

çünkü kışın karnım hep aç, canım yemek istese neyse, hep abur hep cubur.. 

çünkü fönlü saç pek hoş ve kışın hep yağmur yağar..

çünkü o kışlık botlar çok ağır, o beni taşıyacağına sanki ben onu taşıyorum, pöef zaten yorgunum..


çünkü şemsiye ile yürümek çok gıcık, çok zor, çok gereksiz.. 

çünkü ne kadar söylensem de biz sıcak evlerimizde takılırken sokakta yaşamak zorunda olan insanlar ve hayvanlar olduğunu bilmek çok fena bir duygu..




çünkü ben başak burcuyum ve başaklar kışın solar.. 

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...