9 Ara 2011

neden bu kadar çok kahve içiyorsun?

diye sorduklarında ağzımdan sadece "kafein bağımlısıyım karışma aga" gibisinden bişiler çıkıyor.. tabi sorana bağlı olarak cevabın kibarlaşma oranı değişebiliyor da.. ama kahve olmasa olmuyor işte.. aslında hiç bir şeylere yetemezken ayakta kalmak, gerektiğinde ve canım istediğinde az uyumak falan falan gibi bi ton sebep yüzünden kendimi harcıyorum onun da farkındayım tabi.. ama full time devam zorunluluğu olan ve de notlarımı okulsal sebepsel yüzünden yüksek tutmak zorunda olduğum bir okulum var.. bir diğer taraftan gayet evli bi kişi olarak günde en fazla 6-7 saat görsem de Arnin'e güzel görünme, onun yanında bi hoş olma isteğimin olduğunu da düşün.. Arnin'in yemek yapmanın y'sinden bihaber olduğunu ve benim ona yemek yapmaya ne kadar bayıldığımı da ekle üstüne.. hiç bişi yapmadan sadece onla zaman geçirme, soppet muhabbet fasılları, tv izleyip eğlenmeceler de var... sonra nette, bloglarda fink atmaya ne kadar meraklı olduğum gerçeği var bi de... üzerine günlük kitap okuma rutininden de ekle 1er saat.. of yani yazmaya hem yoruldum hem sıkıldım, daha bi ton şey var her gün her gün yapmam gereken ve ben hiç bir gün hepsini aynı gün içinde yapma isteğinde değilim.. tek tek bakınca gerçekten sevdiğim şeyler var hayatımda ve hepsi için her gün şükrediyorum.. ama gel gör ki hepsini aynı güne sığdırma zorunluluğum beni deli ediyor.. hangi kolumla neye uzanacağımı, kaç parçaya bölünebileceğimi, neye nasıl yeteceğimi bilmiyorum.. şimdi mesela sabah saat 05.39 tam olarak.. yine uyumadım ve şimdiden sonra uyuyamam çünkü sabah 9.30 dersim var ve akşam 6.30'a kadar okuldayım.. bu arada aralıksız evet evet yanlış görmedin canımın içi, tam  9 saat dersim var.. mübarek cuma mı artık lanetli cuma mı bilemiciim.. shit! 
bu sıralar işin içinden pek çıkamıyorum.. dün aklıma geldi, nette kesin benim gibi zamanı yettiremeyen kerizlerin önerileri vardır deyip ufak bi araştırma yaptım, bloglardan girdim pinterest'ten çıktım falan ama yok yahu! evli kadın için var, evli ve çocuklu kadın için var, evli ve çalışan kadın için var ama evli ve okullu kadın için kimsenin hiç bi önerisi yok.. acaba hiç mi evli-okullu kadın yok! saçma illaki vardır dedim içimden, ama herhalde kafayı işlerden kaldırıp da  öneri yazmaya zamanları yok dedim.. çok makul geldi bu süpersonik fikrim, aramayı bıraktım tabi... kendi kendime bulduklarımdan bi potpuri(80's forever) yapmaya, her yerlere yapıştırdığım post-it yöntemine devam etmeye ve de zaman yönetimi üzerine daha çok kafa patlatmaya karar verdim.. yapmak lazım... bi de bu aralar yazarken kendimi çok sıkıcı hissediyorum, umarım geçicidir..

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...