29 Kas 2011

Uyumadan geçecek gecenin başı..

geçen gün tam en güzel yerinde kitabım bitti, tam da oyeaa olaylar süper falan derken hem de.. her zamanki gibi biten kitaba çok üzüldüm ve götün götün kitaplığa yürüdüm! bir kaç kitap aldım elime falan canım istemedi onları okumak.. zaten çok da kalmamış okunmamış,  yani ben diyim 5 sen de 6. anca odur. çok üzüldüm gece gece.. dedim şimdi açık bi kitapçıya limitsiz bi kredi kartıyla ışınlansam falan hayallere daldım. kesmedi.. elimdekilerin de hiç biri sarmadı.. ay tamam itiraf ediyorum, tamam ağır kitaplardı hacı kafam kaldırmicaktı gece gece, daha "öylesine"  bişelere ihtiyacım vardı.. sonra bi baktım, ta geçen sene bi kadın dergisi almıştım içinden de bay belki diye bi kitap çıkmıştı, öyle "aman bu ne beaa" deyip kenara atmıştım falan.. o anda görünce dedim bari bunu okuyiim.. netekim okuyorum, kadın kitabı işte, bi kadın var iki adam var. kadın birini istiyo, onun istediği bunu istemiyo bunu isteyeni de o istemiyo falan falan.. lan dolap dolap içinde bi ortamlar.. öff dedim bitse de kurtulsam.. o ara gündüz gözüyle kendime kitap listesi yaptım kafamdan, bu aralar öyle ağır şeyler okumak istemiyor canım.. yapmışken burda da olsunlar istedim.. malum yılbaşı, kutlamalar, hediyeler, kitap en iyi hediyedir falan.. öff işte kısacası bana hediye arayanlar yakında geleneksel "istediğim yılbaşı hediyeleri" postunu yayinlicam ama yani şimdilik bunlarla başlayabilirsiniz yanee bana uyar genssler.. :P

1.hakan günday'ın bütün kitapları. ama " AZ " hariç onu okudum diğerlerine geçmeli çünkü kitabı "AZ" sevdim ;)





2. " şahane  hatalar " by heather mcelhatton
(yabancı yazara by may deyip ortam hazırlama)

3. mazhar alanson ve "mazhar olmak"







sonracıma bunlar.. resme tıktıklayınca ayrıntıları çıkıo sööliyim



bi de son olarak okuyanus'tan malumlar :)
evet canlarım  en kısa zamanda hediyelere boğulma ümidiyle yeni maceralara yelken açoorum

edit büdüt: çok bi sevgili betunoir tarafından yapılan bir kıyak sayesinde "HG Piç" listeden elenmiş bulunmaktadır, aynı şekilde bizim bey Arnin'in siponsorluğunda gerçekleşen kütapçı gezmesinde "HM Şahane Hatalar" da artık kitaplığımda yerini almış bulunmakta.. etiket namına verdiğim söz de yabancıya gitmedi hayırlısıyla 

edit dü düt: pucca almayınız! aldım okudum bile sitop..

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...