26 Kas 2011

madem bugün cumartesi..

bu seferki uzun zaman yazamama mazeretim geçen haftanın vize haftam olmasıdır caanım okur.. bu arada 2 sınavdan topu 90a çaktığımı, sınıfta en birinci olaraktan götümün tavan yaptığını feykfuk yetmez gibi burda da belirtmezsem çatlarım.. neyse neyse, ne dedik bugün madem cumartesi canım dünyada-tr'de, okul hayatımda olan bitenden o kadar sıkılmış durumda ki harbi magazin zamazingolarına dalmak istedi.. hazırsanız başlıyorum genssler..

geçenlerde nihat doğan çıkmış okan bayülgene, ben başka bişe izliyodum ama reklam aralarında falan dönüp dönüp baktım.    her döndüğümde ND konuşuyodu OB de ağzı açık bakakalmış duyduklarını anlandırmaya çalışıyodu sanırsam. konuştu konuştu adam ama ben hiç bişe anlamadım, tabi ki kendisi büyük post-filozof bi kişi, benim bu kıt,eksik etek halimle anlamam mümkün değil.. ama yani ucundan kıyısından anlasaydım bari! yok anacım yok benim bu kafayla bu adamı anlamam mümkün değil.. neyse bi kadın aradı mı tweet mi attı neydi, işte 'neden kadın düşmanısın?' falan diye sordu, bu da gerine gerine öyle gözükmesinin adada olan o eşsiz atmosferin sonucu olduğunu söyleyen (tam anlamamış olabilirim tabi ) cümlerler sıraladı bi dünya.. ben de bişe hatırladım o öyle deyince, ben lisedeyken bu ND yeni çıkmıştı kırdın kalbimi falan.. neyse efenim bizim sınıfta da selma diye bi kız vardı, ultra kro, ülkücü falan (ülkücü kız ne yhaa, ööğğk)..millet buna niye ağlıosun dedi, bu da anlatı, ND bunun ablasıyla çıkıyomuş, kızı sürekli patagüm dövüyomuş falan.. ben tabe küçük feminik atladım hemen "o zaman ayrılsın, ne işi var adamla" diye.. kızdan gelen cevap "ama çok seviyooo böhöhöhöö" olunca hemen uzadım ortamdan, öyle aşkı sevgiyi skimm o ne lan o ne! ne diyim ben bu cevaptan sonra! aman abijim uzak ara deyip kıza da bi daha selam melam bile veremedim..  bundan çıkan sonuç şudur ki ben ND ortamlara akalı beri onu anlamış değilim.. ne o zaman ne şimdi.. yok abicim yok..

aynı hafta içinde duyduğum iki saçma şey daha var ki bunlardan biri pucca'nın yüzünü göstermesi  sonucu,meğersem çok çirkin olması hayal kırıklığı yaratması falan gibi zaçmazapan konuşmalar.. lan olm işini mi yok da kız güzelmiş çikinmiş onun derdine düştünüz... hee ben de gördüm o tüyap'ta çekilmiş fotoyu, pek iç açar bi foto değil. ki eminim pucca'nın da en bayıldığı hali değildir.. ama yane size ne lan güzelmiş çikinmiş... lan yazar bu kız yazar, yazdığını seversin sevmezsin o sana kalmış eyvallah da bir yazardan güzel olmasını beklemek nası bi kafa! beni en şaşırtan da bunu hayranı olduğunu belirtenlerin yazması.. ayrıca karşınızdaki kişi bülent ersoy değil aq! interneti takip eden yazdıklarınızı günü gününe  gören, okuyan bilen bi kişi. hadi tamam tipini beğenmedin, ama yani kızın kendi sayfasında ayy çok çirkinmişsin falan yazmak nedir! o nasıl bi nezaketsizliktir! sizin aldığınız eğitime, aile terbiyesine sıçim ben oldu mu! bu insanlar acaba sokakta falan beğenmedikleri insanları çevirip "ay iğrençsin çok çirkinsin" falan diyecek göte sahipler mi o da ayrı konu.. hadsizlik işte.. bu arada ben de sabahattin ali'yi çok severdim, ama boyu kısaymış, tıknaz götten bacaklının tekiymiş, ha bi de dörtgözmüş.. hayatta okumam artık, iğrenç.. desem oldu mu ! olmadı di mi! olmaz çünkü saçma.. 
diğer buna benzer saçma olaysa bir o kadar gerzekçe.. cemre seyirciler tarafından beğenilmediği için dizideki rolü azaltılacakmış, çünkü güzel  değilmiş, çünkü o hiç güzel olmadığı için reytingler düşmüş... bu gerçek değildir di mi!  dizide de sanki venezuelalı kainat güzelini oynuyodu zaten, çok güzel olması lazım! hay allahım hay!  bu kızlara bunları diyen-yazan, kadınları yaptıkları işe, donanımlarına, insanlıklarına bakarak değil de sadece ilk 3 saniyede gördüklerine bakarak değerlendiren tüm bokbeyinlileri allaha havale ediyorum! ha bi de bu skimsokum şeyleri söyleyen kadınlara ayrıca gıcığım, onu da belirteyim.
kadının kadına düşmanlığı demişken allah belanızı versin ayşe ve ali taran çifti! bu giriş sonucu neler düşündüğümü gayet açık ettim daha bişi sölemeye gerek duymuyorum ama şöyle bir durum var.. bu bok çiftin evlendiği günlerde ben de evlenme işleri içindeydim, hazırlık falan..  bu dönemi yaşayan kızlar bilir ki; gördüünüz her gelinlik fotosuna bakarsınız, o amaçla maksat gelinlik incelemek falan derken arkasındaki hikayeyi de öğrenmiş oldum.. şimdi herkesin herşeyi bildiğini varsayarak şunu demek istiyorum.. AÖ denen kız evlenme hayalleri kuran bi tip midir bilemem, ama yani o gelinlik (ki onu da öğrendim,gelinlik falan değil, hazır giyimden aceleyle alınmış beyaz bir elbise) kolayına hiç bi kızın hayali falan olamaz... acaba dedim hamile falan mı kaldı da orada hasta bi kadın varken böyle yangından mal kaçırır gibi evlendi bunlar.. e zaman geçti öyle bişe de yok.. bilmediğim bir şey daha var ki aynı dönem Selma hanımın hastalığının en fena günleriymiş, bugün öğlen oğlunu izledim, belli çocuğun yüzünden, bekliyormuş bu ölümü.. 

şimdi toplamak gerekirse, sen  AÖ! belli ki gelinlik hayalleri kurmayan bir kadın! ( ki yine söylüyorum zaten bu şekilde, hasta bir kadını ezip geçerek evlenmek kimsenin hayali olamaz),  ve sen AT! ömrünün çok zamanını birlikte geçirdiğin, ondan bir çocuğun olan kadının hastalığının en zor günlerinde onu bırakmış adam! çok mu lazımdı lan dağa taşa evlendik mutluyuz diye ilan etmeniz! bari bu kadın son günlerinde bunları yaşamasaydı, ben bile bu kadar alakasız bi kişiyken bin defa karşıma çıktı evlilik haberiniz! gizli evlenmek niyetindelermiş! sizin gizlinize benim bacağım girsin! acelesi neydi, tokuşmak mı! ay yani şunu bile dicem malesef ama o kadar tokuşma derdindeyseniz, gizli saklı yapılacak şey odur! evlenmek değil! ha aşık mı oldunuz!(senin o baygın hülyalı bakan resimlerine sokim e mi ayşe!), aşk ne lan aşk ne! böyle aşk mı olur ! böyle can yaka yaka, hasta bir insanı eze eze.. allahınızdan bulun lan! bi de bugün AT çıkmış gazetecilere "selma son günlerinde mutluydu" diyo... ben de senin için  hayatının son günlerinde aynı şeyleri yaşayıp aynı şekilde ölmeni diliyorum sayın AT, madem Selma mutluydu, sorun yapmazsın bu sonu beklerken..

ay uff güya magazin yazcaktım, böyle cumartesilik falan ama  yine olmadı, yine ağır girdik..

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...