16 Eki 2011

yepisyeni kafalarda yine birlikteyiz..

saydım tam 4 farklı blogum , 2 farklı feykfuk hesabım, bugün itibariyle 1 adet tifıtırım ve de sayıca bir çok  mail adresim var.. ve bu durumdan ölümüne sıkıldım.. an itibariyle 4 adet olan bloglarımın hepsini burada birleştiriyorum.. şimdiye kadar sadece günlük iken bundan bööle bana ait, benim beğendiğim, güldüğüm, içlendiğim her bişi bu sayfada olacak böylece ben bilgisayarın içinde her biri bir yere kitlenmek üzere olan bütün o görsellerden de herbişiden de kurtulcam.. yani öyle umuyorum.. zaten yakında ismime ait, hani o babamın nenesinin yeğeninin bile garip bir kafayla beni eklediği, artık adımın olduğu yerde nefes alamadığım, aforizmalardan zehirlenip kusmuğumda öleceğim feykfuk hesabını da sadece kişisel mail adresim olarak kullanacağımdırdırdır.. ey caanım okuyucu kişi, ben buraların götünü başını tparlayana kadar sen de idare et bana bıdıbıdı yapma.. zaten bilgisayarın içini temizleme kararımla başladı her şey, gazı almışken beni de daha fazla tutma bak daha çok işim vaa..

edit    : evet sonunda bloglar toparlandı, sonikhome hariç diğerleri buraya aktarıldı, haydan gelen twitter hesabı huya şutlandı ( sevemedim kara gözlüm), oricinıl isme ait feykfuk sadece mailbox olarak kullanıma ayrıldı...
dersen "e ne kaldı geriye?" ,
al sana karakandan bir hediye...
https://www.facebook.com/sonikpanik

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...