3 Eki 2011

uyku ne? sana bişi olmasın

ben kendimi bildim bileli gece uyumak sabah uyanmak bilmem, geceleri ayakta olmam gerekiyormuş gibi çalışıyor bu bünyenin soktumun işleyişi.. neden böyle bilmiyorum, ciddi derecede kafein bağımlısıyım ama hiç kahve içmediğim dönemler oldu hayatımda ve o zaman da uyku konusunda problemim azalmadı.. bana sorsan böyle bir problem falan yok ortada ama bütün düzen gündüz yaşayanlara göre ayarlandığı için bu dünyada, uymak zorunda kalmak çok can sıkıcı.. zibidiliğe vuruyorum çoğu zaman ama bunu nasıl hallederim bilmiyorum, depresyonda da olsam gece ayaktayım, en güzel en huzurlu günleri yaşarken de.. bazen, kışın falan hasta olunca o tylolhat mı ne zıkkım onu içip koltukta uykumun gelmesi falan.. ben bu hissi sadece o ona benzer bir şeyler içince yaşıyorum.. aslında çok güzel oluyor, koltukta uzanırken falan yavaş yavaş gözlerin kapanıyor, sonra evden birileri uyandırıyo ama yine de uykun kaçmıyo işte gidip yatağa uyumaya devam edebiliyo'sun.. normale insanlar böyle ya, bilmiyorlar ne çok kıskanıyorum ben onları.. 
ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, okuyorum falan yok adaçayı iç yok şunu iç yok bunu iç, ama sorun sadece uykusuzluk değil, sonuçta bir şekilde uykuya daldığımda 8 saatten önce o yataktan kimseler kolayına çıkaramaz beni..hele de kışın.. 
sorun uykuya ikna olmak.. bazen kendimi ne yapıp ne edip yatağa sokuyorum, o zaman da mutlaka ya kitap okumam gerek ya da uykumu getirecek kıvamda bişiler izlemek.. daha tuhafı mesela kitap sarmadıysa, başladığım ama bir türlü ısınamadığım bi kitapsa o uyku da gelmek bilmiyor bir türlü..aynı şey tv için de geçerli, eğer normalde olsa izlemeyeceğimi bir şeyse tvdeki o zaman uykum da gelmiyor, ama takip ettiğim bişi, ne bilim sevdiğim bi cnbc dizisi falansa uykuya dalış sürem daha kısalıyor.. yani sıkılacak bişi oku, ya da sıkılacak bişi izle uyursun kafası diye bi kafa değil bu..
bu dönem haftanın 3 günü yine en erken saatte dersi kitlemişler bana bi güzel, ondan sebep yaklaşık 4 aydır süren tatilim , ister uyurum ister uyumam modumdan hızlıca çıkmak durumundayım.. son bir kaç gün kahveyi azaltmayı denedim ama başıma nasıl ağrılar girdi anlatamam, sonra "bir bilen"den bunun azalttığım kahve, kafein bağımlılığım arasındaki ilişki yüzünden olduğunu öğrenince dilemmaların allaanını yaşayıverdim.. ne yapacağımla ilgili bir fikrim de yok ki..
yarın yani bugün (yine sabahı ettik tabi) uzun süre önce doktorun verdiği ilaçları içmeye başlıyorum, ama yani uyku ilacı falan değil, biri bitmek bilmez burun alerjim diğeri de kadınlarla falan ilgili bişi işte.. bi tanesi antibiyotik ( anti-poetik! ilginç çağrışım, işte uykusuzluk kafası böle bişe aq) ondan sebep saati saatine falan falan.. belki o toparlar sktiminin vücut saatini.. bilemicim.. epey de ciddiyet dolu yazdım sanırım.. e evlendik falan ya, kan çekiyo galba, gen havuzumun hafızasında evli bi sürü karı var aq, doğrudur.. böyle kalıyo'muşum bi de ben, allah kısmet nasip falan da derim yakında.. ay bi siktirgit sonik, kendi kendine kafay yediriyon başka bok bildiin yok..

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...