6 Eki 2011

Unutma bahçesinde kaybettiklerim ve ben..

bundan çok çok zaman önce internet falan daha elimizde yeni yeni oyuncak olmuşken herkesin kendine nick diye bellediği bişi vardı hani..işte o zaman hangi akla hizmet bilmiyorum, "missdepp" diye bişi seçmiştim kendime.. ama yani öte salakça, hani coni depp keriziyle evlenmişim falan da bayan depp olmuşum missdepp kıvamında.. ay şimdi duyuyorum tivitırda falan ay allahım hatice bieber'lar falan varmış.. rezilim yani.. savunulacak yanı yok yahu bunun..
neyse neyse.. sonra bi de yine bi o kadar zaman önce, başka bir gün, başka bir yerde bir şekilde bir evin içinde iki kişi varmış ve bu iki kişinin canı çok sıkılmış.. kişilerden biri elbet sonik... evin içinde bir kayıt stüdyosu var, can sıkıntısı ya, sonik girmiş bu sütütyoya kulağına gelen müziklerin üzerine söylemiş e söylemiş falan.. hikaye bu.. sonra bi ara işte ben bu kayıtları yine bi gün sıkıntıdan video haline getiriverdim, getirivermişken de bari dedim youtube'a koyayım da havam olsun... dedim ama bunun ekmeğini yaklaşık 1 sene falan övülmelere maruz kalarak bayaaa bi yedim..  tanıdık tanımadık birilerinden övgüler aldıkça hoşuma gitti falan.. ama sonra unuttum gitti.. videoları unutmadım ama yani, onları nette bir yerlere yüklediğimi falan unuttum tümden.. sonra geçenlerde bir şekilde aklıma geldi bunlar, dedim neydi şu youtube hesabın adı, şifresi.. onları da bi şekilde beynimden geri çağırdım sağolsun bir iki deneme sonrası geldiler..
kıssadan hisse hesabımı tekrar açmayı başardım, elimden geliğince o missdepp adını falan da değiştirmeye çalıştım ama bazı yerlerde geçen nick değişmedi bu yutup bokunda, kaldı işte arada öyle bi isim maaaleseff...
şimdi bundan sonra daha yeni bişi kaydedip de yükleyecek halim yok ama playlist falan kafasında bi toparlar isem adresi de yazarım hep birlikte çalar çalar oynarız, içleniriz falan a dostlar.. bu yani.. şimdi gidip az uğraşacayim sonra gelacayim...

edit: aha bu
http://www.youtube.com/user/misssdepp?feature=mhee

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...