27 Eyl 2011

bugün okuldaki son senemin ilk dersine girdim

ve eve geri döndüm.. aslında dün döndüm ama hala ertesi gün olduğu halde hala uyumadığım için artık dün mü bugün mü bilmiyorum.. evlendiğim için aslında manita (kocaysa koca bana hala manita yahu) uyurken sabahlara kadar internetlerde fink atmamam, sonra manita işe gitmek için uyandığında onu domates kabuğundan gül dekorlu kahvaltılarla işe " hayırlı işler kocacığım " diyerek uğurlamam falan gerekiyordur belki ama eahh, başlarım öyle evliliğe.. biz böle mutluyuz bence, yani bencesi mencesi de yok, biliyorum o da mutlu.. en azından dırdırım yok, kürk isterim, araba isterim gibi orozpuluklarım yok daha ne olsun..
nerden girdim nere bağladım yine ama uyumadım işte, dikkatli okur uykusuzken saçmalamada ne kadar süpersonik olduğumu bilir..
aslında ben okulla ilgili önemli bir itirafımı paylaşacaktım ama kafam dağıldı şimdi toparlaması zor.. o sebepten bi kahve içip geliyorum sanırım.. gelmeyebilirim de bilmiyorum.. bakiciz.. sevgili okuyucum sen de o ara empati kurma amaciile bi bak bakem şu alttaki resme de ne çektiğimi gör..

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...