16 May 2011

Makyevelist insanla işim olmaz! hö!

manitam sörvayvır izliyodu akşam ben bilgisayrda bişilerle uğraşırken, orda bi kız var, manken olan.. vallahi öyle dedi. "makyevelist insanla işim olmaz" didi. "amaca giden yolda her yol mübah olamaz" dedi. enee... lan orda insanlıktan çıktınız, acur size kola gösterio da dibiniz düşüyo, kolayı kapcam ayağına birbirinizi boğazlıycaksınız nerdeyse, böcük kaynatıp yiyonuz.. senin ora gitmekteki, böcük yemekteki amacın nedir arkadaşım. babayın hayrına mı gittin sen oraya... ya bi git!

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...