24 May 2011

yine sınıf atlayamadık! yine!

gogıllarken "tıkla kızılderili burcunu öğren "diye link gördüm, sayfa inerken gerim gerim geriniyorum tabi, havalı bişi çıkcak diye, çıka çıka BOZAYI çıktı! ızdırabına sokayımmm dünya!
aha al bak!


23 Ağustos – 22 Eylül
BOZAYI

“Çözümlemeci ve mantıklı düşünme yeteneği olan bir organizatör!”
Uğurlu Taşı: Ametist
Rengi: Erguvan

• Mantıklı, sorunları kolayca çözebilen,
• Adalet duygusu güçlü olan,
• Zayıf olan herşeyi küçümseyen,
• Yalana karşı hassas ve hemen hisseden,
• Öfkesini soğukkanlı ve hesaplı bir şekilde gösteren,
• Konuşmayı seven,aynı zamanda uzun süre suskun kalabilen,
• Korkutucu bir düşman,
• Somut aleme ve lükse meraklı,
• Akıllarına koydukları zor, kolay her şeyi yapabilen,
• Sorumluluk duygusu çok güçlü,
• Sinirli ama sevecen bir ana-baba,
• Temiz, titiz, disiplinli ve düzenli,
• Uyumlu ama çekingen,
• Ruhsal gelişim konusunda desteğe ihtiyaç duyan,
• Yemeğe düşkün ama rejimi de seven,
• Hekimlik, yönetim ve savunma konularına meyilli,
• Hassas Nokta; Mide, bağırsak ve kalp,
• Tasarıları ve düşüncelerinin bozulmasına asla izin vermeyen,
• Dürüst ve etkin bir kişiklik!

not: yarın falan bunun incelemesini yaparım, bozayı işine çok bozuldum, okumadan copypaste yaptım yeminlen

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...