25 May 2011

Erkekler hep aynı!

bok aynı! ne aynısı! bu karılar iki boynuz yiyolar da böle geziolar ya uyuz oluyorum bu işe! habire aldatılıyosan, ne bilim habire keriz yerine konuyosan falan hep aynı olan sensin salak! az kendini değiştir, aç bi kitap oku, bi film seyret az biraz düşün taşın kendini değiştir, kroluktan sıyrıl bi! bak o zaman aynı çevrede kalcan mı, hala aynı çerçeveden bakıcan mı bu dünyaya... yoksa sen doldur etrafına allahın dallamalarını 'belalım' kafasında, arkadaş diye okuldan mokuldan, mahalleden tanıdığın iki üç zibidiyi kendine arkadaş yap e tabi o zaman erkekler hep aynı!
ya sallıyom böyle yokuş aşşaa ama şey yani , aslında ben bu yazıyı bugün ( gece 01:00 den bu saate) bana çok büyük iki kıyağı dokunmuş iki adam cinsi kişiye adiicaktim da yalakalık yapcaktım onlar bilmese de... ama yani onlara yaranim derken karıları harcadık o ayrı! ama yani lan bak ne güzel erkek kişiler var, kimisi arkadaş, kimisi hoca, kimisi manita, abi, baba, dede... ne bilim işte çok yani... ööle ne biçim konuşuonuz "hepsi aynı bokun soyu" falan diye! çok ayıp lan!
evet neyse, diceem o ki;  biri çok çok süper bir hoca insan! ki bu insan, şurada başıma gelen büyük hezimetten sonra beni alıp kurtarmış kişidir (yazıyı okumazsan anlaman tabe), bu hoca insan, günümün ilk kahramanı olarak tüm hayır dualarımı almış oldu!
taaaa kiii, götümü toplama kahramanlığı gösteren ve bugünlerde kendisini bir blog yazarı yapmaya çalıştığım efendi adam'a dek! ben hayır dualarım bitti sanarken kendisi kalan tüüüm duaları da oscar,grammy misali toplayıp geçmiştir. ki bu insan sınıf arkadaşım olmakla birlikte böğün bana harbi arkadaşlığını da  yaparak şeref listesine  adını yazdırmış bulunmaktadır!
o sebeple efenimm huzurlarınızda bu iki güzel insana teşekkürlerimi sunar, uykusuzluğun bana verdiği yetkiye dayanarak kendilerini süpırhiiroo ilan ederim!!! yess! 

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...