18 May 2011

Uykuuu bütün isteğim buydu...

dün çok sinirlenip kaçtıktan sonra uyumuşum, yalan değil valla akşam 6'da uyudum bugün sabah 11 falandı uyandığımda. saydım, yaklaşık 17 saatlik bir uyku...deliksiz uyku denilen bu sanırım... gerçi ben en derin uykudayken bile hep bir şeyler düşünürüm ve bu beni çok rahatsız ediyor. şimdi "at yalanı skim inananı diyen varsa, insan uykuda düşünür mü" diyen falan varsa bişi diyim mi işte bu insan  kesinlikle kainatın en "dünya skime minare götüme" insanıdır bence. bunun ne olduğunu tarif edemem, diğer bir çok şey gibi bu da yaşamayanın asla anlayamayacağı bişi.. he bu arada o bi dünya laf söylediğim insan, o gamsız insan, ben seni çok kıskanıyorum, laf sokma falan da değil yani vallahi sen olmak için neler vermezdim bilmiyosun kalbimi kırıyosun :(
uyandıktan sonra yatakta şöyle bi dünyaya göz gezdirdim, hele saate bakınca sanki başka bir zamandan gelmiş gibi hissettim kendimi... ovv may gad! on yedi saatte neler olmaz, hükümet devrilir, savaş çıkar o olur bu olur ama on yedi saat uzun zaman yani hepsine yeter de artar...
ben bunları düşünürken sevgilim girdi odaya, "senin burda ne işin var" dedim, "ben burda yaşıyorum" dedi! halbuki ben "senin bu saatte işte olman gerekmez mi" diyecektim yani cümlenin benden çıkma sebebi buydu, cevap olarak da "öğle yemeğine geldim, kahve içmeye geldim" falan gibi bişi diyecekti ben de "aaa saat o kadar oldu mu, bak sen hay allah uyuyup kalmışım" diyecektim. planım buydu yani. hatta tam olarak buna benzer bi sistemle yaşıyoruz uzun zamandır ama manita çok sıkılmış ben uyurken anladığım kadarıyla, laf sokmaya yer ararken böyle oldu, benim küçük hesaplarımla kurduğum tüm sistem de kafama çöktü...
neyse kalktım yataktan, sanırsın   bütün akşam, gece ve sabah uyumamışım da çaça kurup içmişim tonla! allaaamm o nası bi susama, o nası bi suya hasretlik... boğazım kupkuru, gittim bi damacana su içtim kendime anca gelebildim. zaten sevgili okur farkettiysen benim hep bi derdim var yahu, şu sktimimn hayatında bi rahata eremedim. insanların bloglarına bakıyorum aman allaaam bi yazılar... hayat güzeldir, yaşamak şahane falan! e ben niye böyle dert içinde, böyle kederle, ızdırapla arkadaş olmuş gidiyorum yaa... çözemedim henüz...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...