24 May 2011

ben yine uyumadım

dün bi uyandım, öğlen oldu, akşam oldu, gece oldu, sabah oldu, bugün oldu ben yine uyumadım! böyle uyumayınca yaşadığım "high" kafayı verecek "şey"i servet döksem alamam, bulamam! arada bi sürü makarna yedim, sayamayacağım kadar çok sigara ve kahve, bi tane kornetto, grissini, yoğurt, karpuz... başka da bişi yemedim.
"daha ne yiyecen hayvan!" dediğini duyar gibiyim sevgili okur. deme öyle deme (fatmagül'ün abisi kalp) önemli olan az az habire yemek, yoksa maazallah o göbeem azcık erir falan da dünyanın dengesi değişir. valla harbi öyle göbek yaptım ki o ara japonya'da bi sürü, kütahya'da orda burda 1lerce deprem oldu. sen sanyıorsun ki faylar oynadı yer çatladı falan ceografik açıklamalar! yok yahu, çatlayan tek şey göbeğemin üstündeki deriler! o da ne derece ki düşün artık deprem manyaa ettim bi haraketimle dünyayı... ay neyse bu yani, sıkıldım gidim bişiler yiyim ben...

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...