17 May 2011

Ben sıkılınca açar açar bunu okurum

sonik: hişş
leo: göt yüz kere aradım hep yanlış numara dedin
sonik: yalancıya bak
sonik: yanlış falan demedim
sonik: 1 kere aramışın geçen gün duymadım
leo: hani fink atçaktık
sonik: atarız noolcek
sonik: manyak benim hiç kont yok. seni çaldıramıom mbile
leo: bakırköyde atalım,seni kandırıp amateme yatırmayı düşünüyorum
sonik: oha şimdi sana
leo: hadi kalk yürü gidiyoz o zaman
sonik:nere gidioz nerdesin
leo: çapa tıp fekültesi araştırma kademesinde görev yapıyorum şu an
leo: üstünde ne var
sonik:bot
leo: teyk mi bek to may bot on dı river
sonik: en ayvontkıray autenimoor
leo: hem benim sana çok önemli bişey itiraf etmem lazım
sonik:neymiş söyle çabuk
leo: ben işe girdim gizli bir iş
sonik: ne işi bu
leo: gemi ticaretiyle alakalı çok gizli, hemen kutlamamız lazım
leo: nevizade diye düşünüyorum ben
leo: botların bileklerini kapatıyo mu?
sonik:neyi kutluoz bee
sonik:anlamadım
leo: işe girdim diyom yarından itibaren maaşım işlemeye başlıyo
leo: gidelim içelim işte
sonik: ne işi diorum anlamıo musun
leo: alooo alooo bağlıntı kopmuş olmasın inşallah allahım
leo: ben seni duyuyom sen beni duyuyomusun?
sonik: öffff
leo: tamam anlaşamıycamız anlaşıldı, g.tü kalkık nişantaşı karısı nolcak
leo: engelle bari
leo: kırk yıllık hatrımıza bi acı kahve bile çokmuş
sonik: ya ne dion ya güzelce anlatsana anliyim
leo: bi dakka telefon konuşuyom
sonik: acele et çıkcam internetten
leo: taksime geliyon mu? kontur yolluyom bak
sonik: bu akşamı mı buldun illaki
sonik: yarın yapsak şunu ben hastayım
sonik: sigara bile içemiom bademciklerim şişti
leo: öperim bademciklerinden
sonik: eee
leo: hah bitti konuşmam, şimdi daha rahat görüşebiliriz
sonik: tamam
leo: gelme ihtimalin yok mu nolur gel çok mutluyum bugün
leo: ama hastaysan gelme
sonik: sen bize gel
sonik: olmaz mı
leo: hastalık mastalık bulaşmasın bilmem ki nasıl durur üstümde kızamık
sonik: gızamıg olmadım bulaşmaz aids oldum
leo: (F)
sonik: teşekkür
leo: o zaman şöyle yaparız
sonik: he
leo: taksimde bulaşır sonra sizin eve geri yürüsek desem, dedim meselağ
sonik: ben zaten bizim evin ordayım şimdi
leo: o zaman eve git bekle bakalım gelcem mi?
sonik: öfffffffffffffffffffffffffff
sonik göz kırpması: "Gitar Parçalama" Oynat
leo: anfinin de amına kodun yane
leo:o zaman bir diğer teklifimi dinle
sonik: tamam
leo: yarın benim işlerim bitende ararım gelirim feşmekan
leo: ama bugün ev telefonunu 3 kere üstüste yüzüme kapamanızı asla ömrümün sonuna kadar unutamıycam
sonik: ben eve daha gitmedim ki
sonik: össkürdür o
sonik: ama seni sevio yapmaz sen yannış anlamışındır pence
leo: hadi gene bi yalan uydurdun ayaküstü, bende inanmadım sanma
sonik:ben çıkıom şimdi burdan eve gitcem şarjım bitik eve gidince takcam şarja. ararsan die dedim
leo: tak bakalım tak , görüşeceez senle, bu kadarla kalmaz bu işi artık bitirmenin sonu geldi
leo: seni seviyom 
sonik: öfff küsme be çıkıom ben tamam mı
sonik:bende seni çook seviom
sonik göz kırpması:
"Kalp" Oynat
leo: bugün cuma enseyi kapa
sonik: tamam olur

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...