25 May 2011

Aklın uykusu canavarlar yaratır*

*Goya
Uyumayan sonik kafayı yakar*  
*Sonik

SATİRİK SKİMSONİK ŞİİR

benim kara gözlüğüm
yokluğunda öldüğüm
olmayaydın bir gün
ben olurdum kördüğüm

iyi ki aldım seni kaleiçi'nden
bulamasam gider getirirdim çin'den
bil ki seçtim seni güzeller içinden
benim canım gözlüğüm
oy hele yar

utanmasam kendimden
evde bile takcam cidden
ama emo diyorlar bana
işte bu senin yüzünden

bir de böyle samoa'm vardı
adidas satan dükan bana dardı
sonra onu convers'le aldattım sandı
İşte o da benim yıkıldığım andı

samoa'm seni değişmem
convers'le bile yiyişmem
ne olur üzülme samoa'm
ben artık sensiz depişmem
Oy hele yar

                                                                              Aşık Soniki

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...