11 Ağu 2010

üzerine konuşmadğım bok kalmasın da noolursa olsun

Valla bazen diyorum ki acaba repçi ceza mı daha iyi yoksa sagopa mı? Çok bildiğim bişi de değil bu rep işleri, ben aslında en son cartel diye bişi vardı onda kaldım ama göz var kulak var, öğreniyoruz işte üç beş bi’şey ordan burdan! Ceza kardeşim biraz daha politik mesajcı sanırım, sagopa kişisi ise biraz korkutmakla beraber gerçek bir ruh hastası gibi geliyo’ bana ( çok önemli açıklama: yazar burada ‘ruh hastası’ diyerek iyi bi’şey demek istemektedir! )
Neyse efenim henüz karar veremedim, bi’gün karar verirsem anında gelir söylerim valla sözümü de katiyen esirgemem!



edit: bu yazıyı yazmamın üzerinden neredeyse 2 sene geçti hala karar veremedim. aslında unuttum ben bunu düşündüğümü bile.

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...