11 Ağu 2010

Şu anda sting dinliyorum...

Gerçekten sting flan dinlemeye bayıldığım için kendimle ne kadar övünsem azdır. Bi’ röportaj ortamında falan sanatçılara sorarlar misal ne dinnionuz die. Verilen cevap hep fix, bi’ sting bi’ de bülent ortaçgil. Bu öğrenilmiş bişi, zaten bortaçgil dinlemek bu millet için sınıf atlamak demek o zaman daha bi’ havalı oluyo’ öğrendim; ama be kardeşim sting’i ne karıştırıyo’sunuz. O benim babam gibi adam, kalender bi’ kişi ayrıca gençliği de cillop süt kaymak ayrıca çok güzel şarkı söylüyo’ ayrıca çok içli söz yazıyo’ neyse yani diceem odur ki ben gerçek bi sting hayranıyım, bu uğurda alnıma STING diye dövme bile yaptırırım! Yani o kadar manyak değilim durduk yere yaptırtmam ama misal sarhoşken fln çok pis gaza maza getirir, kafamı bozarlarsa gidip anında yaptırırım. O kadar !
Gerçi o dövmeyle, okulda bi’ yerde yürürken birbirlerine işaret ederler falan, o zaman biraz uyuz olurum ama beni tarif ederken “ bakh lan bak sting geçio ” dicekler diye yaptırabilirim de. Sonuçta sting çok başarılı bi şarkıcı, niye sting diyo’lar diye gocunayım ki! tam tersi bana sting denmesi benim için bir şereftir!
Bu arada okul dedim ama bizim okulda benden aşağı kalmasın harbi deli bi’ kız var. Valla hatta kız deli değil zırdeli. Okula banyo terliğiyle geliyo’. Hayır yani, yakasına yemek dökülmüş pijama giyip de geçirse ayağına terliği dersin ‘ aman dünya skinde değil pasaklının teki işte ’ ama yok yau bu kız çok değişik! Mesela ayaklarını görme: “ vaoo tarz! ” böyle kadife ceketler, üzerine soyut şallar, broşlar, kolyeler! sanırsın sergisinin kokteyline giden ressam falan, öyle tip; ama altta terlik!
Lan bu arada sabo değil parmak arası değil bildiğin plastikten banyo balkon terliği. Bu yüzden deli olduğuna karar verdim ama zırdeli olduğuna karar vermem sürekli sarı çorap giymesinden. Hani 1 milyoncu’dan alınan normal pamuklu sarı çorap işte! Öyle naylondu fileydi öyle de değil. Hatta bizim sınıftan kızlar var onnar da hep sarı çorapla görüyo’larmış.
Deli olduğu için gidip ‘ ben senle arkadaş olmak istiyorum ’ gibi bişi demek istiyorum ona ben ama deli ya şimdi çıkcak ters bişi söylicek, yapışcam saçına ‘ sktiminin manyağa sen kimsin lan ’ diye. Of o ara deliyle deli olma dicekler ama ben dayağımı yiyip oturcam kenara, neyse ben iyisi sting kalim daha iyi. “ delinin dövdüğü ” diye anılmak benim gibi meczup için bile fazla acı. küçük ve narin kalbim kaldıramass bunu...

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...