11 Ağu 2010

şöhret bizi bozar!

Acaba şöhretli bir kişi olsam nasıl olurdu?


Off düşünmesi bile çok fena! bi’ kere ilk aklıma gelen elbette televoleler ve elbette meşhur bar çıkışı sahnesi! Bi’ kere benim içki içme maksatlı girdiğim bir bardan ayık çıktığım pek görülmüş şey değildir. Hatta çoğu kez bi’ kahve içeyim sonra kaçayım dediğim zamanlarda bile harbi zom olmuşluğum, sokaklara kusmuşluğum vardır ki netekim bu durumda bir teoman bir nejat işler’in bile acımadan aazına sçan starmagazin ekibi kesin ne orospuluğumu bırakır ne alkolikliğimi!

Hayır yani mesela millet gidiyo’ hayal kahvesine takılıyo’ efendi gibi. Hatta kapıdan ayık çıkmayı da başarıyo’ ona rağmen madara ediyo’lar adamları, ben ayık kalmayı bırak bi’de ufak çaplı bi’ kavga çıkarmamın akabinde hayal kahvesi’nden atılmış kişiyim! Düşünemiyorum bile.
‘ünlü star Sonik'i hiç böyle görmediniz’ başlıklı habire durup dönen vtr ski sonrasında annem arayıp bak adana’da teyzenler çok kızmışlar, enişten küplere binmiş diyo’, sonra teyzemlerin annemi, annemin abimi fiştiklemesi sonrası babam olaya el atıyo’ ‘kızım içer de kusar da sana noluyo kadın’ şeklinde bir atakla fırsat bu fırsat deyip annemi arıyo’, olaydan günler sonra bana uzatılan mikrofona menejerim Koko 'arkadaşlar olaylar abartıldığı gibi değil’ diyerek daha da saçma bir açıklama getiriyo’…off off offf… gerçekten çok saçma olurmuş bu durum.
Gerçi nice nice şöhretler var böyle şeyler gelmiyo’ onların başına ama ben şovbiznısta bişi olcaksam kesin ‘star’ olmayı kafayı koyacağımdan böyle skandllar yaşamam gerekir! Sonuçta maykıl gibi çoluk çocukla adım çıkacağına barda bulduğum bi manitayı kırmızı yuvarlak arasına alıp “işte Soniğin yeni tokmakçısı” desinler o bile daha iyi. Gerçi arada ‘bak ben şöhretim, kasetim milyon sattı gel bakim sen şööle yamacıma’ falan diyerek epey cillop da düşürürüm gibi geliyor ama yok yok aman almayayım şimdi dertsiz başıma dert. Ben ne güzel konserlere arka kapıdan beleş giriyorum, icabında delikanlı gibi bardan meyhaneden de atılıyorum, olmadı bi konteynır bulup arkasına işiyorum kusuyorum falan…
Yok abicim yok şöhret bizi bozar!

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...