11 Ağu 2010

öfff pöfff...

Bu okul işleri yemin ederim tamamen saçmalık! Matematikle biyolojiyle benim ne alakam olur sevgili okur? gelecek sene de bi güzel genel kimya kitliyceklermiş bana! Ohhh ohh oh! Şu sıralar bana giren çıkanın haddi hesabı kalmadı valla. Koskoca öss skinde 7 mat sorusuyla 313 almış insanım daha bana bu eziyet nedir anlamadım ama ‘yapcaz artık mecbur’ diye diye kandırıyorum kendimi! Zaten bu okuma işi gerçekten çok saçma! Hergün bi’ yere adımı yazıp imza attığımı hiç hatırlamıyorum son bir seneye kadar! 


Ben ne güzel takılıyo’dum; hatta bi’ içerdim ne isim kalırdı bende ne cisim! Gel gör ki bu okul derdine düştüm düşeli böyle bi haller oldu bana sevgili okur! İçeyim diyorum içemiyorum! Neden içemiyorum çünkü ya ertesi ya onun ertesi yine biri bana ya bi form, ya yoklama kağıdı ya muhaceret belgesi ya pasaport s.ki öff ne bileyim işte bişi uzatcak da dicek ‘imzala!’ sürekli bana birileri bi kağıtlar uzatıyo’ adımı yazayıp imza çakayım diye! Hayır bi’ de kimisine yazmak da yetmiyo’ neymiş efenim bi’ de kodliycakmişim! Sen git ananınkini kodlat .mcık!

yetti lan okur! adımı yazmaktan gına geldi bana! Artık afakanlar basıyo’ bana biri kağıt uzatınca! Öff ya dur bak yine canım sıkıldı aklıma gelince!!!

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...